نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

C.A.T.S، بازی جدید سازنده Cut the Rope معرفی شد

استودیو زپتولب، سازنده بازی Cut the Rope، بازی جدیدی به اسم C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars معرفی کرد. 

بازی Cut the Rope از زمان عرضه در سال ۲۰۱۰ تا به امروز بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است و حال استودیو زپتولب، سازنده این بازی، بازی موبایل جدید خود را با نام C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars معرفی کرده است. 

در بازی C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars شما در نقش یک گربه بازی خواهید کرد که باید ابتدا ماشین خودتان را بسازید و سپس وارد میدان مبارزه شده و با یک گیمر دیگر مسابقه دهید و سعی کنید ماشین وی را خراب کنید. میشا لیالین، رییس استودیو زپتولب، در مورد این بازی گفت:

شما باید سعی کنید ماشین‌تان را به شکلی بسازید که بتواند در نبرد با ماشین‌های دیگر،‌ مقاومت خوبی داشته باشد. 

تیم‌های بازیسازی استودیو زپتولب در مسکو و بارسلونا چند سال است که روی بازی C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars کار می‌کنند و این بازی رایگان قرار است در ماه آوریل سال جاری برای اندروید، iOS و ویندوز فون منتشر شود. طبق اعلام سازندگان، گیمر‌ها قادر خواهند تا ماشین‌هایشان را با استفاده از آیتم‌های مختلفی که دارند ارتقا بدهند. شما می‌توانید آیتم‌ها را با استفاده از پولی که در بازی کسب می‌کنید یا با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای به دست بیاورید و هر بار که در مسابقه‌ها برنده شوید، در جدول رتبه‌بندی کلی بازی پیشرفت خواهید کرد. همچنین مناطق مختلفی نیز در بازی وجود خواهند داشت که می‌توانید در آن‌ها با دیگر گیمر‌ها مبارزه کنید. 

لیالین همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد که به لطف موفقیت‌های بازی Cut the Rope، استودیو زپتولب در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نفر نیرو دارد و از مدت‌ها پیش کار روی بازی C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars را آغاز کرده و تغییرات متعددی را در آن اعمال کرده است تا گیم‌پلی بازی به سطح راضی‌کننده‌ای برسد. 

همچنین سمیون ووینوو، طراح ارشد بازی در استودیو زپتولب، بیانیه‌ای در مورد آن منتشر کرد که به شرح زیر است:

ما همواره دوست داریم ژانرهای مختلفی را با یکدیگر ترکیب کنیم و مکانیزم‌های مختلف را در بازی قرار دهیم. C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars یک نمونه بارز این نوع فعالیت‌های ما است که یک تجربه سرگرم‌کننده، مفرح و خلاقانه به حساب می‌آید. این دقیقا همان بازی‌ای است که شما از زپتولب انتظار دارید. 

اکثر ما در دوران کودکی، دوست داشتیم تا با استفاده از وسایل به درد نخور، تانک و ماشین اسباب بازی بسازیم. به همین دلیل هم با خودمان گفتیم که چرا این ایده را به یک بازی موبایل تبدیل نکنیم؟ نتیجه این ایده به بازی C.A.T.S.: Crash Arena Turbo Stars ختم شد که در آن علاوه بر مبارزه ماشین‌ها، شاهد یک سری گربه بامزه نیز خواهید بود. 

شما بازی را با یک ماشین چوبی ساده آغاز می‌کنید و قادر خواهید بود به مرور زمان تجهیزات مختلفی را به آن اضافه کنید. سپس می‌توانید با دیگر گیمر‌ها مبارزه کنید و افرادی که در رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی دسته خود قرار بگیرند، به سطح‌های بالاتر خواهند رفت. هدف شما در این بازی این است که به بهترین دسته آن یعنی Crash Arena راه پیدا کنید و سپس قهرمان آنجا شوید. 

دارندگان گوشی‌های اندرویدی می‌توانند هم‌اکنون نسخه Early Access این بازی را از گوگل‌پلی دریافت کنند. نسخه نهایی بازی هم همانطور که اشاره کردیم، در ماه آینده میلادی منتشر می‌شود. 

استودیو زپتولب علاوه بر بازی Cut the Rope، بازی King of Thieves را نیز در کارنامه دارد که بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. 


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده