نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker اعلام شد

شرکت والت دیزنی با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت والت دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۰ (۲۷ اسفند ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری، 4K و DVD است، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) منتشر می‌شود. از اواخر ماه آذر اکران جهانی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker آغاز شد و این فیلم تاکنون بیش از ۱.۰۶۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۱۳.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۵۵۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. قسمت جدید جنگ ستارگان هفتمین فیلم یک میلیاردی دیزنی در سال ۲۰۱۹ بوده است.

همچنین تریلری از نسخه خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شده که اگر فیلم را تماشا نکرده‌اید و دوست ندارید اتفاقات فیلم برای شما فاش شود، از تماشای آن خودداری کنید؛ چرا که تریلر بخش‌های مهمی از فیلم را فاش می‌کند.

دانلود از آپارات

همچنین نسخه خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker دارای محتویات اضافه نیز است که از جمله آن می‌توان به بخشی در مورد کار جان ویلیامز روی موسیقی مجموعه جنگ ستارگان و ساخت موسیقی متن فیلم The Rise of Skywalker، مستند حماسه اسکای‌واکر، بخشی در مورد ساخت صحنه تعقیب و گریز در سیاره پاسانا و به تصویر کشیدن آن در فیلم، بخشی در مورد بیگانگان فضایی در سیاره بیابانی Pasaana، بخشی در مورد وارویک دیویس و پسرش و ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت و تولید فیلم، اشاره کرد. همچنین شما در ادامه می‌توانید تصاویر روی جلد نسخه‌ خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker و نسخه‌های ویژه فیلم را مشاهده کنید:

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده