نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کری راسل برای بازی در یک نقش مرموز به بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX پیوست

کری راسل برای بازی در یک نقش مرموز و مهم به جمع بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی برای بازی در یک نقش مرموز و مهم در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) تایید و اعلام شده است. کری راسل به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است بار دیگر با جی جی آبرامز همکاری کند. طبق گفته منابع نزدیک، آبرامز به‌همراه لوکاس فیلم از چندین هنرپیشه زن برای بازی در یک نقش مهم که دارای صحنه‌های اکشن سنگین و گسترده است، تست‌های بازیگری گرفته بودند و مدت کوتاهی قبل از تعطیلات چهارم جولای، راسل انتخاب شد. گفته می‌شود که این شخصیت دارای چندین صحنه اکشن گسترده خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. با این حال، بسیاری تصور می‌کنند که راسل قرار است نقش مادر ری را در قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) بازی کند، اما اکنون این تنها یک نظریه است.

JJ Abrams

آبرامز و راسل تاکنون دوبار با یکدیگر همکاری کرده بودند. این دو برای اولین‌بار در سریال Felicity (فلیسیتی) که در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ پخش می‌شد، با یکدیگر همکاری کردند که راسل برای بازی در این سریال موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است. پس از آن، آبرامز و راسل در فیلم Mission: Impossible III (ماموریت غیر ممکن ۳) که آبرامز کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشت، همکاری کردند که راسل در این فیلم نقش لیندزی فاریس را بازی کرد. ورایتی در ادامه اضافه کرد که آبرامز در نظر دارد تا پیش از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX در اواخر ماه جولای (مرداد)، بیش از دو بازیگر جدید دیگر به جمع بازیگران این فیلم اضافه کند که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. در طی سال‌های گذشته کری راسل برای بازی در سریال The Americans (آمریکایی‌ها) شناخته می‌شود که او در این سریال تحسین شده نقش یک مامور مخفی سازمان KGB شوروی را در دوران جنگ سرد و دهه ۸۰ میلادی بر عهده داشته است. او برای بازی در این سریال نامزد دریافت جوایز مختلفی از مراسم‌های گلدن گلوب و امی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده