نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

Ninja Gaiden 2 ،Kingdom Hearts 3 و تعدادی بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

طی روزهای آینده هشت بازی جدید از جمله Ninja Gaiden 2 و Kingdom Hearts 3 به سرویس گیم‌ پس مایکروسافت اضافه خواهد شد.

سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) شرکت مایکروسافت همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و قرار است به‌زودی بازی‌های بیشتری به آن اضافه شوند؛ بازی‌هایی که شامل هشت اثر متفاوت می‌شوند و دراین‌میان ایکس باکس وان آثار جالب‌تری را نسبت به کامپیوتر از آنِ خود خواهد کرد.

این بازی‌ها در دو گروه عرضه خواهند شد و لیست آثار ایکس باکس گیم پس روی کنسول مایکروسافت عبارت‌اند از:

و بازی‌های کامپیوتر گیم‌پس هم شامل آثار زیر می‌شوند:

همچنین بازی‌های زیر به‌زودی گیم‌پس را ترک خواهند کرد:

همان‌طور که در لیست‌های بالا مشخص است، کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند از بازی‌های نینجا گایدن 2 و Kingdom Hearts 3 لذت ببرند، درحالی‌که این بازی‌ها هرگز برای کامپیوتر منتشر نشده‌اند و بنابراین در گیم‌پس هم خبری از نسخه‌ی پی سی آن‌ها نخواهد بود. ولی از طرف دیگر اثری مثل یاکوزا 0 برای همه‌ی دارندگان گیم‌پس عرضه خواهد شد و این بازی جذاب سگا، آغازی بر ارائه‌ی دو نسخه‌ی دیگر از مجموعه‌ی یاکوزا یعنی Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 برای گیم‌پس در آینده خواهد بود.

همچنین درحالی‌که Kingdom Hearts 3 تا چند روز دیگر به گیم‌پس می‌آید، به‌تازگی نسخه‌های دیگری از این مجموعه هم در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار گرفته‌اند؛ بازی‌های Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix و Kingdom Hearts HD 2.8 که نسخه‌های مختلفی از این مجموعه را شامل می‌شوند.

در مجموع دارندگان گیم‌پس روزهای خوشی را پشت‌سر می‌گذارند و همان‌طور که پیش از این هم اعلام شده بود، ماه فوریه برای آن‌ها ماهی فوق‌العاده بوده است و در کنار آثار جدیدی که از راه خواهند رسید، Wolfenstein: Youngblood و Final Fantasy XV هم چند روز قبل به این سرویس اضافه شده بودند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده