نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

Xbox Game Pass: فوریه ماه بسیار فوق العاده ای برای مشترکین خواهد بود

طبق اطلاعاتی که ازطریق حساب رسمی توییتر ایکس‌باکس گیم پس منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای ماه آینده سرویس خود تدارک دیده و قرار است مشترکین آن، ماه جذابی رو سپری کنند.

در صنعت بازی‌های ویدیویی مدتی است که بحث سرویس‌های اشتراکی مطرح است. قابلیتی که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت حق اشتراک، به گنجینه‌ای از آثار منتشر شده دسترسی داشته باشند و با صرفه‌جویی در هزینه، بازی‌های بیشتری را تجربه کنند. یکی از اولین شرکت‌هایی که تصمیم گرفت این قابلیت را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کند، مایکروسافت است. سال ۲۰۱۷ ردموندی‌ها سرویس Xbox Game Pass را به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار دادند. براساس آن، علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار به صدها بازی کنسول ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان دسترسی داشته باشند. به‌دلیل پشتیبانی فوق‌العاده مایکروسافت از ایکس‌باکس گیم پس، این سرویس توانست موفق ظاهر شود و مشترکین زیادی را جذب خود کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از بازی‌هایی که اخیرا به این سرویس اضافه شدند، اطلاع دارید؛ به‌عنوان مثال چند روز پیش بود که بازی تحسین‌شده Children of Morta نیز برای کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم پس در دسترس قرار گرفت. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای ماه آینده مشترکین این سرویس تدارک دیده است؛ چراکه به‌تازگی و در اقدامی عجیب، در حساب رسمی توییتر ایکس‌باکس گیم پس اعلام شده است که فوریه ماه «بسیار بسیار فوق‌العاده‌ای» برای کاربران خواهد بود.

حال باید تا چند روز دیگر منتظر ماند و دید ایکس‌باکس قرار است چه بازی‌هایی را برای ماه فوریه ایکس‌باکس گیم پس در اختیار مشترکین خود قرار دهد. به‌نظر شما سرویس ایکس‌باکس گیم پس مایکروسافت توانسته به هدف خود برسد و تحولی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده