نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

Final Fantasy 15 و Wolfenstein: Youngblood امروز به ایکس باکس گیم پس می‌آیند

دو بازی بزرگ Final Fantasy 15 و Wolfenstein: Youngblood را به‌زودی می‌توانید از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنید.

همان طور که چندی پیش مایکروسافت وعده داده بود، به نظر می‌رسد که ماه فوریه برای کاربران سرویس گیم پس (Xbox Game Pass) ماه بزرگی خواهد بود. طبق آخرین اخبار بازی، دو بازی Final Fantasy 15 و Wolfenstein: Youngnblood از امروز برای گیم پس منتشر می‌شوند که ارزش این سرویس را بیش از پیش بالا خواهند برد. 

هفته‌ی آینده، بازی Death Squared (در سبک پازل کو-آپ و ساخته‌ی استودیو SMG) برای گیم پس منتشر می‌شود و در کنار آن بازی چندنفره‌ی جدید استودیو سازنده‌ی بازی HellBlade یعنی نینجا تئوری (Ninja Theory)، بتای خود را آغاز خواهد کرد. بتای این بازی از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ فوریه (۲۵ تا ۲۷ بهمن) برای ایکس باکس وان و پی سی در دسترس خواهد بود. دو بازی نام برده شده یعنی Final Fantasy 15 و Wolfenstein: Youngblood نیز در امروز یعنی ۱۷ بهمن (۶ فوریه) روی گیم پس خواهند آمد. این در حالی است که کاربران گیم پس بازی Death Squared را در تاریخ ۲۴ بهمن‌ (۱۳ فوریه) می‌توانند تجربه کنند. 

از طرفی علاوه بر دو بازی Woflenstein: Youngblood و Final Fantasy 15، بازی Death's Gambit به نسخه‌ی پی سی سرویس گم پس راه پیدا خواهد کرد اما تاریخ دقیق اضافه شدن این بازی هنوز توسط مایکروسافت اعلام نشده است. 

Final Fantasy 15

در سایر خبر‌های مربوط به سرویس گیم پس، پیش از این اعلام شد که بازی‌هایی چون بازی Shadow of the Tomb Raider، بازی Rage ،بازی The Jackbox Party Pack 2 و بازی Disney Epic Mickey 2: The Power of Two به‌زودی دیگر در دسترس کاربران گیم پس نخواهند بود. لازم به ذکر است که روی تمامی این بازی‌ها تا پیش از خروج‌شان از این سرویس، برچسب تخفیف ۲۰ درصدی خورده است تا کسانی که تمایل دارند این بازی‌ها را خارج از گیم‌پس تجربه کنند، هزینه‌ی کمتری بپردازند. 

نظر شما راجع به بازی‌های جدید سرویس گیم پس چیست؟ آیا از ورودی‌های ماه فوریه این سرویس رضایت دارید؟ چه بازی‌هایی را تمایل دارید تا به ای گیم پس اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده