نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مایکروسافت کنسول‌ ایکس باکس وان ایکس با طرح جردن را به قید قرعه اهدا می‌کند

اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشید، می‌توانید باشرکت در چالش جدید اکانت توییتر ایکس‌باکس، برنده‌ی یک کنسول ایکس‌باکس وان ابکس با طرح برند Jordan شوید.

مقاله مرتبط:

در ادامه‌ی اخباری که قبلاً درباره همکاری بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت با برند معروف Jordan منتشر کرده بودیم، جزئیات این همکاری از طریق اکانت توییتر رسمی ایکس باکس منتشر شده است.

مایکروسافت امروز و از طریق حساب توییتر ایکس‌باکس اعلام کرد که به زودی تعداد محدودی از کنسول‌های ایکس‌ باکس وان ایکس را با برند جردن اهدا خواهد کرد. کنسول مذکور، با چاپ برند مشهور جردن و با رنگ قرمزی که از لباس مایکل جردن در تیم Chicago Bulls الهام گرفته شده، طراحی شده است. دو کنترلر قرمزرنگ ویژه نیز در کنار این کنسول قرار خواهد داشت.

Xbox One X

باوجود این‌که رنگ این کنسول در نگاه اول کمی بیش‌ازحد غلیظ به‌نظر می‌رسد، باید گفت که به طور کلی طراحی جذابی داشته و می‌تواند نظر طرفداران و علاقه‌مندان را به خوبی به سمت خود جلب کند. بااین‌حال شاید استفاده از ترکیب رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی می‌توانست به جذابیت بیشتر این مدل ویژه کمک کند. قبلاً هم شاهد عرضه‌ی طرح‌های جذاب و متنوعی از کنسول‌های مخصوص ایکس‌باکس وان بودیم، که از میان آن‌ها می‌توان به طرح زیبای شاه شب و خاندان تارگرین از سریال Game of Thrones و طرح ویژه Godzilla اشاره کرد که سال گذشته میلادی به قید قرعه اهدا شدند.

به‌هرحال اگر قصد شرکت دراین قرعه‌کشی را دارید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که توییت ایک‌باکس را ری‌توییت کنید. آمار ری‌توییت این تصویر در زمان ثبت این‌ خبر به بیش از ۱۲۱ هزار رسیده بود؛ لذا باوجود این که شانس شما برای برنده شدن در این قرعه‌کشی خیلی کم به‌نظر می‌رسد، حداقل ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. این چالش از امروز تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (دو هفته دیگر) ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین و چگونگی انتخاب برندگان می‌توانید به سایت رسمی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده