نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

مایکروسافت دو کنسول ایکس باکس وان با طرح Game of Thrones اهدا می‌کند

این دو کنسول با طرح‌های شاه شب و خاندان تارگرین به قید قرعه به طرفداران اهدا می‌شوند.

چند روز قبل شاهد معرفی تعدادی کنسول ویژه با طرح موجودات عظیم‌الجثه‌ی فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) بودیم و اکنون مایکروسافت از دو کنسول مخصوص ایکس باکس وان اس با طرح بازی تاج و تخت (Game of Thrones) رونمایی کرده است.

اولین اشاره‌ها به این موضوع اوایل هفته اتفاق افتاد و مایکروسافت در اکانت توییتر ایکس باکس اشاره‌ای به نشان خاندان تارگرین (Targaryen) کرده بود تا حدس و گمان‌ها به سمت معرفی کنسولی با شکل و شمایل این خاندان برود. در نهایت هم مشخص شد که نه یک کنسول، بلکه دو عدد برای اهدا به طرفداران آماده شده است.

کنسول اول با نشان اژدهای سه‌سر خاندان تارگرین همراه است و بخش سمت چپ کنسول هم حالتی شبیه به فلس‌های اژدها دارد. برای دریافت این کنسول باید توییت مربوط به آن را به همراه هشتگ‌های GamerThrones و Sweepstakes ریتوییت و شانس خود را برای دریافت آن امتحان کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

کنسول دیگر هم با طرحی از شاه شب (Night King) و زره‌ی مخصوص او همراه است و رنگ‌آمیزی آبی آن یادآور وایت‌واکرها است. برای شرکت در قرعه‌کشی دریافت این کنسول هم باید به صفحه فیس‌بوک مایکروسافت مراجعه و پست مورد نظر را لایک کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

هر دو کنسول دارای لوگوی Game of Thrones در سمت راست بدنه‌ی خود هستند؛ کنسول‌هایی از مدل ایکس باکس وان اس بدون دیسک درایو (Xbox One S All-Digital Edition) که قیمت هرکدام هم حدود ۵۹۹ دلار تخمین زده شده است.

برای شرکت در قرعه‌کشی تا روز ۲۲ ماه مه (۱ خرداد) فرصت دارید، یعنی سه روز بعد از پخش آخرین قسمت از مجموعه بازی تاج و تخت محصول HBO که این روزها فصل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده