// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

تصویر جعبه کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

یکی از افراد فعال در شعبه‌ی کانادا فروشگاه بست بای، تصویری از جعبه‌ی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت را در اینترنت قرار داد.

قبلا هم تصاویری از جعبه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شده بودند. ولی اکنون دقیقا می‌توانیم ببینیم که اگر این دستگاه را خریداری کنید، با چه جعبه‌ای مواجه می‌شوید؛ کنسولی که با قیمت ۴۹۹ دلار از تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) شاهد عرضه‌ی جهانی آن هستیم.

جعبه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس نسبت به جعبه‌های کنسول‌های قبلی مایکروسافت، شلوغی کمتری دارد. اصلی‌ترین تصویر قرارگرفته روی جعبه هم عکسی واقعی از ایکس باکس سری ایکس از زاویه‌ی بالا است که سوراخ‌های خروج هوای گرم از آن را نشان می‌دهد.

تصویر جعبه ایکس باکس سری ایکس و سوراخ های سبز بالای آن برای تهویه هوا

مایکروسافت با لوگوهای قرارگرفته روی طرف اصلی جعبه، به گیمرها اطلاع می‌دهد که این کنسول توانایی اجرای بازی‌ها با فریم‌ریت ۱۲۰، حافظه‌ی SSD یک ترابایتی (با ۸۰۲ گیگ قابل استفاده) و پشتیبانی از رزولوشن 4K را تقدیم آن‌ها می‌کند. واکنش‌های اینترنتی هم نشان می‌دهند که طرفداران از طراحی بصری ساده‌تر جعبه‌ی ایکس باکس سری نسبت به ایکس باکس‌های قبلی رضایت دارند.

در این بین یکی از تصاویری که همزمان با این تصویر به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، تصویر جعبه‌ی اولین ایکس باکس مایکروسافت بود که ظاهرا مایکروسافت برای طراحی جعبه ایکس باکس سی ایکس از آن الهام گرفته است.

لوگو سبز بزرگ اولین ایکس باکس مایکروسافت با جعبه سیاه


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده