// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

Octopath Traveler: Champions of the Continent بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است

استودیو اسکوئر انیکس امروز اعلام کرد که بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent بیش از سه میلیون بار روی گوشی‌های اندروید و iOS دانلود شده است.

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent که پیش درآمد بازی Octopath Traveller یعنی بازی Tairiku no Hasha محسوب می‌شود، پس از تاخیری طولانی از سال ۲۰۱۹ به سال ۲۰۲۰ بالاخره در تاریخ ۷ آبان ماه برای گوشی‌های موبایل منتشر شد. استودیو Square Enix و توسعه‌دهنده‌ی بازی Octopath یعنی استودیو Acquire، تأکید کردند که این بازی با وجود اینکه یک بازی موبایل است، یک بازی تک نفره‌ی نقش آفرینی به همراه یک پایان واقعی و حدود ۶۰ ساعت گیم‌پلی و همچنین Free to Play محسوب می‌شود.

امروز استودیو اسکوئر انیکس اعلام کرد که تعداد دانلودهای بازی موبایل نقش آفرینی Octopath Traveler: Champions of the Continent به یک نقطه عطف جدید دست یافته است. بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent تاکنون سه میلیون بار روی گوشی‌های موبایل بارگیری شده که باتوجه‌به اینکه این بازی تنها دو روز پیش منتشر شده است، این تعداد دانلود آمار واقعا چشمگیری محسوب می‌شود. همچنین این بازی یک روز پس از انتشار تا دیروز دو میلیون دفعه دانلود شده بود.

داستان بازی Octopath Traveller: Champions of the Continent چند سال قبل از بازی Octopath Traveller اتفاق می‌افتد. بازی Octopath Traveller با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان روی استیم و نینتندو سوییچ، یکی از بزرگ‌ترین موفقیت استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی Acquire به حساب می‌آید.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این پیش درآمد برای غرب نیز منتشر می‌شود یا خیر در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این بازی در تاریخ ۷ آبان ماه در ژاپن منتشر شده است. البته باتوجه‌به این اعداد و ارقام و میزان موفقیت این بازی، انتشار نسخه‌ای از آن برای غرب تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده