// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

سازندگان بازی Octopath Traveler از ساخت دنباله‌ی آن می‌گویند

اسکوئر انیکس و Acquire، سازندگان بازی Octopath Traveler طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی فامیتسو اعلام کرده‌اند که دنباله‌ی این بازی درحال ساخت است، ولی طرفداران برای شنیدن جزئیات آن باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

Square Enix و Acquire، سازندگان بازی Octopath Traveler طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی فامیتسو اطلاعات جدیدی از ساخت دنباله‌ی این بازی ارائه داده‌اند.

 به‌مناسبت نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Octopath Traveler Champions of the Continent در ژاپن در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، این هفته مجله‌ی فامیتسو در نسخه‌ی ماه نوامبر خود مصاحبه‌ای با اعضای تیم ساخت بازی ترتیب داده است.

این بازی که نام اصلی آن Octopath Traveler Tairiku no Hasha است، قسمت ژاپنی نام آن به انگلیسی Champions of the Continent (قهرمانان قاره) ترجمه می‌شود و از لحاظ داستانی یک پیش‌در‌آمد برای بازی اصلی محسوب می‌شود. این بازی قرار است سبک نقش‌آفرینی ژاپنی تک‌نفره را به‌صورت تمام‌و‌کمال برای مخاطب بازسازی کند. ناگفته نماند که پلتفرم بازی موبایل است و برای کسب برخی آیتم‌های درون بازی باید پول واقعی پرداخت کرد. همچنین بازی در زمان انتشار یک پایان‌بندی داستانی خواهد داشت.

زمانی‌که این بازی پیش‌درآمد موبایلی برای اولین‌بار در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد، همان زمان استودیوی Acquire اعلام کرد که آن‌ها همزمان در حال کار روی یک دنباله برای نسخه‌ی کنسولی Octopath Traveler هستند. آن‌ها همچنین گفتند که بهتر است تا زمانی‌که طرفداران منتظر دنباله‌ی کنسولی بازی هستند، نسخه‌ی موبایلی جدید بازی را که یک هفته دیگر منتشر می‌شود، تجربه کنند. حال فامیتسو از تومویا آسانو (برنامه‌ریز و تهیه‌کننده) و یوکی یوکویاما (تهیه‌کننده) از شرکت اسکوئر انیکس درباره‌ی نسخه‌ی بعدی این بازی سؤال کرده و آن‌ها چندجمله‌ای راجع‌به آن با طرفداران به‌اشتراک گذاشته‌اند. آسامو گفت که مدتی طول خواهد کشید تا آن‌ها اخبار و اطلاعات بیشتری را از دنباله این بازی منتشر کنند.

او می‌گوید: «بسیار مشتاق هستم که به‌محض انتشار بازی Tairiku no Hasha (نسخه‌ی موبایلی) خودم آن را بازی کنم. اما راجع‌به دنباله‌ی بازی Octopath Traveler که قبلا معرفی کرده بودیم، به‌نظر می‌رسد که طرفداران باید مدت بیشتری منتظر بمانند تا ما بتوانیم اطلاعات بیشتری از آن به‌اشتراک بگذاریم. از این موضوع بسیار متاسفم. اگر فعلا طرفداران بازی‌های کنسولی ما بازی Bravely Default II را که به‌زودی منتشر می‌شود تجربه کنند، بسیار سپاسگزار خواهم بود.»

این‌طور که به‌نظر می‌رسد به ‌غیر از تایید وجود یک دنباله برای Octopath Traveler فعلا اطلاعات دیگری از بازی فاش نمی‌شود. برای مثال ما هنوز نمی‌دانیم که نام این دنباله قرار است چه باشد؟ آیا Octopath Traveler 2 نام خواهد داشت یا سازندگان عنوان دیگری برای آن درنظر گرفته‌اند. علاوه‌بر این، هنوز تایید نشده است که آیا این بازی واقعا یک دنباله برای بازی قبلی است یا خیر، چراکه خود اسکوئر انیکس از این پروژه با عنوان «بازی کنسولی جدید Octopath Traveler» نام می‌برد.

اما تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سازندگان می‌توانیم امیدوار باشیم که این دنباله دارای سیستم مبارزات حتی بهتری نسبت‌به نسخه‌ی اصلی باشد و بتواند ضعف‌های آن را مانند عدم توازن در کیفیت پرداخت داستانی شخصیت‌های اصلی و طراحی به‌شدت خسته‌کننده‌ی نقشه‌های بازی اصلی برطرف کنند. طرفداران فعلا می‌توانند بازی Octopath Traveler Tairiku no Hasha را که یک هفته‌ی دیگر برای پلتفرم‌های موبایلی اندروید و iOS عرضه می‌شود، تجربه و تغییرات آن را با بازی اصلی مقایسه کنند.

گرچه بازی Octopath Traveler Tairiku no Hasha تنها برای انتشار در ژاپن معرفی شده بود، اما شرکت اسکوئر انیکس سال گذشته از نسخه‌ی زبان انگلیسی آن نیز رونمایی کرد. گفتنی است که بازی اصلی Octopath Traveler تاکنون بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده