// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent سه داستان مجزا به همراه دارد

اطلاعات و اسکرین شات‌های جدیدی راجع به سه شخصیت منفی بازی موبایل Octopath Traveler: Champions of the Continent منتشر شد.

استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) به‌تازگی اطلاعات جدیدی راجع به بازی موبایلی Octopath Traveler: Champions of the Continent منتشر کرده است. این بازی اندروید و آیفون که یک پیش‌درآمد بر داستان اصلی که سال گذشته برای نینتندو سوییچ منتشر شد، Octopath Traveler: Champions of the Continent نام دارد و یک اثر نقش‌آفرینی تک‌نفره و Free to Play خواهد بود.

خلاصه‌ی داستان این بازی را در ادامه می‌توانید بخوانید:

چندین سال پیش از داستان ۸ قهرمان مسافر، قاره Osterra تحت کنترل کسانی بود که به ترتیب به ثروت، قدرت و شکوه رسیده بودند. جاه‌طلبی بی‌پایان آن‌ها این قاره را به تاریکی فرو برد اما بااین‌حال، افراد متعددی بر علیه آن‌ها ایستادند. شما به‌عنوان "انتخاب شده توسط حلقه"، در دنیا سفر می‌کنید و با آن شورشیان ملاقات خواهید کرد. در پایان سفر خود چه می‌فهمید؟ چه احساسی دارید؟ به سمت داستانی که می‌خواهید بروید و افسانه‌ی قهرمانان قاره را بسازید.

همچنین تصاویر جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است. تصویر زیر اثر Naoki Ikushima، هنرمند و طراح شخصیت بازی Octopath Traveller است که افرادی که کنترل قاره‌ی Orsterra را در دست دارند به تصویر کشیده است. در این تصویر از چپ به راست جادوگر حرص و آز Helminia، کسی که ثروت را در دست دارد به‌همراه Titus قهرمان، کسی که قدرت را در دست دارد و Arguste نمایشنامه نویس، کسی که شکوه را در دست دارد را می‌بینیم.

Octopath Traveler

بازیکنان با هر یک از این شخصیت‌ها بسته به مسیری که در ابتدای بازی انتخاب کنند، برخورد خواهند داشت. این انتخاب به این بستگی دارد که شما تصمیم بگیرید به‌دنبال ثروت، قدرت یا شکوه بروید؛ البته به‌نظر می‌رسد بازیکنان با هر سه شخصیت در طول کل بازی برخورد خواهند کرد. همچنین توضیحات مختصری راجع به هر سه شخصیت منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

ثروت (Wealth)

در جستجوی ثروت شما ماجراجویی خود را از جنگل‌های ناحیه‌ی Woodlands آغاز خواهید کرد. جادوگر حرص و آز، Helminia، در مسیر شما خواهد بود. این جادوگر ثروت بزرگی در شهر Valore برای خود دست و پا کرده است

قدرت (Power)

در جستجوی قدرت شما ماجراجویی خود را در سرزمین پوشیده از برف در ناحیه‌ی Frostlands آغاز خواهید کرد. Titus قهرمان در مسیر شما خواهد بود. او کنترل سازمان Red Wings که زندانیان سابق را احیا می‌کند، برعهده دارد. او با یک مشت آهنی در شهر Amberglow حکمرانی می‌کند.

شکوه (Glory)

در جستجوی شکوه شما ماجراجویی خود را در دشت‌های غنی ناحیه‌ی Flatlands آغاز خواهید کرد. Arguste نمایشنامه نویس در مسیر شما خواهد بود. همه‌ شهروندان شهر Theatopolis، پایتخت هنر، کارهای او را تحسین می‌کردند اما او درنهایت از مسیر درست منحرف شد.

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent ویژگی‌های گیم پلی بسیاری را از نسخه‌ی اصلی بازی روی کنسول سوییچ حفظ کرده است.

همچنین Yasunori Nishiki سازنده‌ موسیقی متن بازی Octopath Traveler روی سوییچ اعلام کرده است که ساخت موسیقی متن این نسخه از بازی را نیز بر عهده دارد. به احتمال بسیار زیاد بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent برای کاربران غربی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و احتمالا موفقیت بیشتری نسبت به نسخه‌ی پیشین خود در خارج از ژاپن کسب خواهد کرد.

در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای Octopath Traveler: Champions of the Continent اعلام نشده است و تنها می‌دانیم این بازی iOS و اندروید در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کاربران ژاپنی عرضه خواهد شد و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت اسکوئر انیکس، برای تجربه دموی بازی اقدام به ثبت‌نام کنند. همچنین Square Enix تا تاریخ ۲۶ اسفند ماه برای یک جلسه تست بازی از تاریخ ۶ فروردین ماه تا تاریخ ۱۳ فروردین ماه اسم نویسی می‌کند و شما با مراجعه به این سایت می‌توانید نام نویسی کنید. برای نام نویسی ابتدا لازم است Square Enix Members account بسازید و فرمی را پر کنید. تعداد ۱۶۰۰ نفر انتخاب خواهند شد که ۸۰۰ نفر با سیستم‌عامل iOS و ۸۰۰ نفر نیز با سیستم‌عامل اندروید خواهند بود.

همچنین صفحه‌ی رسمی توییتر The Octopath Traveler اعلام کرده است که آنان در حال کار روی یک بازی The Octopath Traveler دیگر برای کنسول‌ها نیز هستند. در ادامه می‌توانید تعدادی اسکرین‌شات منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده