نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مارول استودیو به‌دنبال استخدام نویسنده برای فیلم Blade است

طبق اخبار منتشر شده، مارول استودیو هم‌اکنون در حال بررسی و یافتن نویسنده برای فیلم Blade است که نشان می‌دهد وضعیت این فیلم بالاخره تغییر کرده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال گذشته بود که مارول استودیو با معرفی ریبوت فیلم Blade (بلید) حسابی طرفدارن خود را غافلگیر کرد و در ادامه مشخص شد که ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight (مونلایت) و فیلم Green Book (کتاب سبز) که پیش از این نقش کورنل استوکس را در فصل اول سریال Luke Cage (لوک کیج) بازی کرده بود، قرار است نقش اریک بروک ملقب به بلید را در این فیلم بازی کند. بااین‌حال، در آن زمان مارول نام هیچ کارگردان یا نویسنده‌ای را در این پروژه اعلام نکرد و درواقع تنها بازیگر نقش اصلی این فیلم مشخص شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که وضعیت فعلی فیلم بلید با تغییر مواجه شده است.

Mahershala Ali / ماهرشالا علی

در بخشی از مقاله جدید هالیوودریپورتر در ارتباط با تلاش و مشکلات ایجنت‌های هالیوود در جهت متعادل ساختن تقاضا و آزادی هنری برای دایورسیتی، شاهد اشاره به نام فیلم Blade هستیم که گفته می‌شود استودیو امیدوار است تا بیشتر از هنرمندان و فیلمسازان با استعداد سیاه پوست در این پروژه استفاده کند و در ادامه اضافه کرد که مارول استودیو هم‌اکنون به‌دنبال یافتن و استخدام نویسنده/نویسندگان برای فیلم بلید است. اگرچه این موضوع قرار نیست کسی را غافلگیر کند، اما بدون شک پس از نزدیک به بیش از یک سال نشان می‌دهد مارول بالاخره وضعیت ساخت فیلم Blade را تغییر داده و حالا می‌توان انتظار داشت که به‌زودی مراحل پیش از تولید این پروژه آغاز شود.

اگرچه هنوز نامی در اطراف این پروژه شنیده نمی‌شود و جست‌وجو برای یافتن کارگردان فیلم Blade نیز آغاز نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که طی هفته‌های باقی‌مانده سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ می‌توانیم اخبار بیشتری در ارتباط با فیلم بلید بشنویم. شخصیت بلید توسط مارو وولفمن و جین کولان خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۳ و در شماره ۱۰ام کمیک The Tomb of Dracula (مقبره دراکولا) معرفی شد. پیش از این یک سه‌گانه از فیلم Blade تولید و منتشر شده بود که کارگردانی این سه فیلم به ترتیب بر عهده استیون نورینگتون، گیرمو دل تورو و دیوید اس گویر بوده که خود گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت را بر عهده داشته است و این سه فیلم در طی سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ اکران شدند. وسلی اسنایپس نقش شخصیت بلید را در این سه فیلم بر عهده داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده