نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶

دموی بازی Immortals Fenyx Rising در گوگل استیدیا منتشر می‌شود

براساس خبر جدیدی که ازطریق اکانت توییتر گوگل استیدیا منتشر شده، دموی بازی اکشن و ماجراجویی Immortals Fenyx Rising ساخته Ubisoft Quebec از فردا در این پلتفرم قابل دسترسی خواهد بود.

رفته رفته به اواخر سال ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم و همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، بازی‌های جدید و بسیار زیادی در تعطیلات سال میلادی عرضه خواهند شد. یکی از مواردی که می‌تواند حسن ختامی برای روزهای هیجان انگیز دنیای گیمینگ باشد، Immortals Fenyx Rising است. یک بازی جهان باز با جلوه‌های تصویری کارتونی که در افسانه‌های یونان باستان جریان داشته و توسط یوبیسافت توسعه داده می‌شود. براساس توضیحاتی که قبلاً در خصوص سبک Immortals Fenyx Rising  ارائه شده، این بازی به‌شدت تحت تأثیر بازی‌های ماجراجویانه دهه ۲۰۰۰ میلادی قرار داشته و تجربه منحصربه‌فردی را به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد.

حالا به نظر می‌رسد که به‌زودی امکان تجربه نسخه دموی این بازی در پلتفرم استریمینگ استیدیا فراهم خواهد شد. توییت جدیدی که به‌عنوان بخشی از «برنامه‌های خوب» پیش روی سرویس گوگل استیدیا منتشر شده، خبر انتشار دموی بازی Immortals را برای تاریخ ۲۲ اکتبر (فردا) اعلام می‌کند. این نسخه در مدت زمان محدودی قابل استفاده بوده بعد از یک هفته به کار خود خاتمه خواهد داد.

خبر انتشار دموی بازی Immortals Fenyx Rising در استیدیا

هنوز مشخص نیست که آیا پلتفرم‌های دیگر نیز دموی این بازی را دریافت خواهند کرد یا خیر. اما گوگل درکنار این بازی، دموی بازی‌های جدید Humankind و Pac-Man Mega Tunnel Battle را نیز برای سرویس اختصاصی خود معرفی کرده است.

در جریان این بازی، یک سرباز جوان یونانی به نام فنیکس در یک جزیره مرموز گرفتار شده و در تلاش است تا معبد پانتئون یونان را از دست هیولای افسانه‌ای Typhon نجات دهد. باید توجه داشته باشید که اگر بازی Immortals Fenyx Rising را پیش خرید کنید، مأموریتی اضافی تحت عنوان A Tale of Fire and Lightning به‌عنوان جایزه به شما هدیه داده می‌شود.

براساس اعلام قبلی یوبیسافت، بازی Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۳ دسامبر سال جاری (۱۳ آذر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری ایکس و سری اس به‌علاوه ویندوز، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، دموی بازی از تاریخ ۳۱ مهر تا ۸ آبان برای کاربران پلتفرم Stadia قابل استفاده خواهد بود.

اخیراً درجه سنی این بازی توسط هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا خریدهای درون برنامه‌ای را برای بازی جدید یوبیسافت کُبِک تأیید می‌کرد. هرچند با درنظر گرفتن سابقه این شرکت در به کارگیری چنین رویکردی در بازی‌های قبلی خود، این اتفاق چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسید. جزئیات نحوه کارکرد سیستم خریدهای درون برنامه‌ای این بازی هنوز نامشخص مانده است. این بازی ابتدا با نام Gods and Monsters معرفی شده بود اما بعدها تصمیم به تغییر نام آن به Immortals Fenyx Rising گرفته شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده