نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

رده بندی سنی Immortals: Fenyx Rising در استرالیا خریدهای درون برنامه‌ای را تأیید می‌کند

درجه سنی بازی جهان باز و اکشن-ماجراجویی Immortals: Fenyx Rising توسط هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا خریدهای درون برنامه‌ای را برای بازی جدید یوبیسافت کبک تأیید می‌کند.

براساس اطلاعیه مرکز رده بندی درجه سنی بازی‌های ویدیویی در کشور استرالیا، ظاهراً یوبیسافت بازی جدید خود به نام Immortals: Fenyx Rising را با خریدهای درون برنامه‌ای روانه بازار خواهد کرد. هرچند با درنظر گرفتن سابقه این شرکت در به کارگیری چنین رویکردی در بازی‌های قبلی خود، این اتفاق چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسید. جزئیات نحوه کارکرد سیستم خریدهای درون برنامه‌ای این بازی هنوز نامشخص مانده است.

با درنظرگرفتن اینکه مکانیزم خریدهای درون برنامه‌ای این بازی نیز مشابه بازی Assassin’s Creed Odyssey باشد، می‌توان انتظار داشت که لوت و تجهیزات ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده باشد. اساسینز کرید اودیسه، به‌عنوان منبع الهام توسعه‌دهندگان بازی Immortals: Fenyx Rising معرفی شده است. علاوه‌بر این، ارائه‌ی چندبرابری XP و تسریع روند پیشرفت در جریان بازی نیز می‌تواند از جمله متدهای قابل تصور برای این بازی باشد. مجدداً باید اشاره کنیم که هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده و باید برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

در جریان این بازی، یک سرباز جوان یونانی به نام فنیکس در یک جزیره مرموز گرفتار شده و در تلاش است تا معبد پانتئون یونان را از دست هیولای افسانه‌ای Typhon نجات دهد. باید توجه داشته باشید که اگر بازی Immortals Fenyx Rising را پیش خرید کنید، مأموریتی اضافی تحت عنوان A Tale of Fire and Lightning به‌عنوان جایزه به شما هدیه داده می‌شود.

فینیکس در حال پرواز کردن در بازی Immortals Fenyx Rising

بازی Immortals: Fenyx Rising در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. پلتفرم استریمینگ گوگل استیدیا نیز این بازی را دریافت می‌کند. اولین‌بار در جریان رویداد E3 2019 بود که یوبیسافت از این بازی رونمایی کرد. این بازی ابتدا با نام Gods and Monsters معرفی شده بود اما بعدها تصمیم به تغییر نام آن به Immortals Fenyx Rising گرفته شد.

باتوجه به نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید، قابل پیش‌بینی بود که بازی Immortals Fenyx Rising از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت رایگان با یک به‌روزرسانی به نسخه‌های نسل نهم بازی دسترسی داشته باشند. تا انتشار جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده