نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۸

نام بازی Gods and Monsters احتمالاً به Immortals: Fenyx Rising تغییر پیدا می‌کند

ثبت نشان تجاری Immortals: Fenyx Rising در سیستم درجه‌بندی بازی‌های کشور تایوان احتمالاً خبر از تغییر نام بازی یوبیسافت می‌دهد.

مدت‌ها بعد از معرفی بازی Gods and Monsters توسط شرکت یوبیسافت (Ubisoft) هنوز اطلاعات زیادی از آن نداریم، ولی به نظر می‌رسد کم‌کم به نمایش جدیدی از این اثر نزدیک می‌شویم و احتمالاً هم‌زمان با آن، شاهد تغییر نام بازی نیز خواهیم بود.

به‌تازگی کمیته‌ی درجه‌بندی بازی‌های تایوان به سراغ ثبت نشان تجاری جدیدی از یوبیسافت رفته که قرار است تحت عنوان Immortals: Fenyx Rising برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود؛ اثری که پسوند آن بیش از هر چیز بازی Gods and Monsters را به ذهن مخاطبان می‌آورد، چرا که اسم شخصیت اصلی آن بازی هم Fenyx است؛ قهرمانی فراموش‌شده که از طرف زئوس مأموریت پیدا می‌کند تا خدایان یونان باستان را از چنگ تایفون، یکی از هولناک‌ترین هیولاهای اساطیری نجات دهد.

درحالی‌که علاقمندان این بازی یوبیسافت زمان زیادی را به انتظار دیدن ویدیوی رسمی جدیدی از آن بوده‌اند، چند ماه قبل دمویی از بازی ازطریق گوگل استیدیا لو رفت؛ دمویی که البته بسیار ناقص و ابتدایی بود و بخش‌های زیادی از آن نیز شباهت زیادی به بازی‌های Assassin's Creed Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشت.

البته در همان زمان یکی از اعضای ارشد یوبیسافت کِبِک به این قضیه اشاره کرد که دموی موردنظر برای یک سال قبل بوده و از آن دوران تا امروز بازی دستخوش تغییرات فراوانی شده و حتی نام نهایی آن نیز متفاوت خواهد بود؛ نامی که اکنون به نظر می‌رسد پیش از رونمایی رسمی توسط یوبیسافت فاش شده و دنیل احمد، از تحلیل‌گران مطرح صنعت بازی نیز نام جدید را تأیید کرده است.

باتوجه‌به نزدیک بودن رویداد بعدی Ubisoft Forward و هم‌زمانی آن با ثبت این نام در تایوان، به احتمال زیاد می‌توانیم شاهد نمایش جدیدی از بازی با نام تازه‌ی خود در ماه سپتامبر باشیم؛ بازی‌ای که هرچند تا امروز برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس معرفی نشده، ولی بعید است یوبیسافت از خیر عرضه‌ی آن برای این کنسول‌های نسل بعد بگذرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده