نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

غاز Untitled Goose Game با این نرم افزار به دسکتاپ شما می‌آید

شخصی به‌نام Samperson برنامه‌ای را توسعه داده که با نصب آن، غاز معروف بازی Untitled Goose Game پا به صفحه‌ی دسکتاپ شما می‌گذارد و به خرابکاری‌هایش ادامه می‌دهد.

ممکن است غازها تابه‌حال جلوی شما پرندگان آرام و بی‌آزاری به‌نظر برسند اما بازی Untitled Goose Game کاری کرد که حالاحالاها کسی نمی‌تواند یک غاز را با خیال راحت در خانه‌اش رها کند! شخصیت اصلی این بازی که یک غاز سفید رنگ است، وظیفه دارد در طول مراحل بازی سر به سر مردم بگذارد و با جابه‌جا کردن وسایل و تاثیرگذاری روی محیط، برای آن‌ها دردسرهای سرگرم‌کننده‌ای درست کند.

حالا به‌لطف توسعه‌دهنده‌ای که با نام Samperson شناخته می‌شود، این غاز بازیگوش حتی روی صفحه‌ی دسکتاپ کامپیوتر شما هم ظاهر می‌شود و به خرابکاری‌هایش ادامه می‌دهد. این توسعه‌دهنده با الهام‌گیری از غاز بازی Untitled Goose Game و پرنده‌ی اسکیت‌سوار در بازی SkateBird، برنامه‌ی کوچکی نوشته که یک غاز کوچک اما به‌شدت بازیگوش را به صفحه‌ی دسکتاپ شما اضافه می‌کند. این غاز در صفحه‌ی دسکتاپ شما حرکت می‌کند و تا می‌تواند خرابکاری می‌کند! مثلا می‌تواند نشانگر موس شما را بدزدد و با خودش ببرد؛ یا اینکه تصاویری را با مفاهیمی مربوط به بازی Untitled Goose Game روی صفحه‌ی شما باز کند. جالب اینجا است که اگر آن‌ها را ببندید شاهد عصبانی شدن غاز خواهید بود!

شما می‌توانید برنامه‌ی مربوط به این غاز دردسرساز را از طریق این لینک دریافت کنید. دانلود این برنامه رایگان است اما در صورت تمایل می‌توانید به سازنده این پروژه کمک مالی کنید. به‌هنگام دانلود ممکن است مرورگر شما درباره غیرعادی بودن فایل دانلودی به شما اخطار دهد. البته مرورگرها معمولا این اخطار را درباره‌ی همه‌ی فایل‌هایی که به‌صورت گسترده دانلود نمی‌شوند به شما نشان خواهد داد.

بدون شک کار کردن با وجود غازی که مدام سر و صدا می‌کند و همه چیز را به‌هم می‌ریزد اندکی دشوار است اما شاید تجربه‌ی دیدن این موجود روی دسکتاپ آنقدرها هم خالی از لطف نباشد. اگر از طرفداران بازی غاز بی نام و نشان هستید و اگر دلتان برای حیوانات و دستیارهای دسکتاپی که در گذشته رواج بسیار بیشتری داشتند تنگ شده، بهتر است سری به این غاز بازیگوش بزنید. شما می‌توانید ویدیویی که سازنده‌ی این برنامه برای آن درست کرده را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی Samperson در توییتر، از تازه‌ترین اخبار درباره‌ی کارهای او باخیر شوید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این غاز بازیگوش چیست؟! آیا این برنامه را روی دسکتاپ خود به کار گرفته‌اید؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده