// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاکید مجدد به ساخت نسخه جدید بتمن در تیزر تازه برادران وارنر

برادران وارنر با انتشار یک تیزر دیگر احتمال ساخت نسخه جدید سری بازی‌های Batman را بالا بردند.

یکی از مواردی که کاربران خواهان آن هستند، عرضه یک بازی با محوریت بتمن از سوی راک‌استیدی (Rocksteady) و برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) است. از آخرین نسخه سری بتمن آرکام پنج سال می‌گذرد و در این سال‌ها شایعات مختلفی منتشر شده که راک‌استیدی روی نسخه جدید بتمن کار می‌کند. بااین‌حال هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر برادران وارنر توییتی را منتشر کرده که یک ویدیو ۶ ثانیه‌ای را نشان می‌دهد. این ویدیو شامل چند لوگو گروه‌های مختلف می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان‌به Court of Owls و League of Shadows اشاره کرد. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد بازی جدیدی از Batman در دست توسعه است. این در حالی است که سالروز تولد بتمن، اسکات اسنایدر، نویسنده کمیک‌های بتمن، در جواب به توییت تولد برادران وارنر، از هشتگ #bewarethecourtofowls استفاده کرده بود.

نکته جالب این است که اسکات اسنایدر مدتی بعد توییت خود را پاک کرد. اگر اطلاعات کمی از جهان بتمن دارید، باید بگویم که Court of Owls نام یک سازمان جرم و جنایت است که افراد این سازمان با دزدیدن کودکان، آن‌ها را به مزدور و آدم‌کش‌هایی به‌نام تیلون (Talon) تبدیل می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو ۶ ثانیه‌ای منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین چندی پیش ویدیو دیگری هم منتشر شده بود که به این مورد اشاره داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده