نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اتشار بازی John Wick HEX با پخش یک تریلر مشخص شد

با توجه به‌جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی John Wick HEX،‌ تاریخ ۱۶ مهر ماه موعد دیدار گیمرها با جاناتان ویک در دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

چند ماه پیش بود که مایک بیتل، ساخت اولین اقتباس ویدیوگیمی از ماجراهای جان ویک یعنی بازی John WIck HEX را به‌طور رسمی و با انتشار یک تریلر،‌ تایید کرد. تریلری که برخلاف تمامی انتظارات،‌ یک بازی استراتژیک و تماما مستقل را نمایش می‌داد نه یک اکشن سوم‌شخص و AAA که عموما از یک اقتباس جان ویک انتظار می‌رفت. این بازی استراتژیک خاص که قرار است حالتی جدید از سبک استراتژی هم‌زمان را ارائه کند، در E3 2019 نیز به‌گیمرها نمایش داده شد و توانست رضایت ‌آن‌ها و صدالبته منتقدان را جلب کند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، مایکل بیتل که همراه با شعبه‌ی بازی‌سازی کمپانی لاینزگیت مشغول ساخت بازی است، با انتشار یک تریلر جدید از بازی، تاریخ انتشار آن را مشخص کرده است. این تریلر همچنین سرنخ‌هایی جدید از داستان اثر را به‌ما می‌دهد. همانطور که پیش‌تر مشخص شده بود، این بازی قرار است به‌سرگذشت جان ویک قبل از ماجراهای اولین فیلم از سه‌گانه‌ی سینمایی آن بپردازد. جایی که جاناتان ویک هنوز با همسرش هلن آشنا نشده بود و مثل زمان حال، یک قاتل تمام‌عیار برای سازمان کانتیننتال محسوب می‌شد. تریلر جدید اما مشخص می‌کند که اعضای رده‌بالای هتل کانتیننتال نیویورک یعنی وینستن و مشاور او، توسط شخص ناشناس گروگان گرفته‌ شده‌اند و گویا ویک باید آن‌ها را در زمانی معین شده نجات بدهد؛ جایی که دوباره آن جمله‌ی معروف "تیک‌تاک آقای ویک!" خودنمایی می‌کند!

طبق اطلاعاتی که تریلر جدید بازی به‌اشتراک می‌گذارد، در این بازی کنار هنرنمایی لنس ردیک در نقش مشاور، ایان مک‌شین نیز مثل سه‌فیلم جان ویک، در این بازی هم قرار است در نقش کاراکتر وینستن ظاهر شود و هنوز مشخص نیست که ایا کیانو ریوز در نقش جان ویک در این بازی صداپیشگی خواهد کرد یا نه. بازیکنان در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) می‌توانند بازی را دریافت و روی پی سی خود تجربه کنند. این بازی از آثار انحصاری فروشگاه اپیک‌گیمز است و برای پیش‌خرید کردن آن می‌توانید از طریق فروشگاه نام‌برده اقدام کنید. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جدید و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده