نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل RWBY: Crystal Match؛ جمع‌آوری سنگ‌ها با قدرت‌های ابرانسانی

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی جذاب به نام RWBY: Crystal Match رفته‌ایم که باید در آن با شخصیت‌ها و قدرت‌های خارق‌العاده آنها، سنگ‌ها را جمع‌آوری کنید.

بازی RWBY: Crystal Match یکی دیگر از بازی‌های معمایی محسوب می‌شود که خلاقیت‌های نسبتا زیادی در آن به کار رفته است. بازی موبایل RWBY: Crystal Match یک بازی کاملا رایگان است که در استودیو بازی‌سازی Crunchyroll Games, LLC ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی دیگری به نام Bungo Stray Dogs: TotL را هم در رزومه کاری خود دارد. کریستال مچ، یک بازی بسیار جذاب است که می‌تواند شما را تا مدت‌ها در خودش گرم و البته سرگرم کند. لازم به ذکر است که شما علاوه‌بر دانلود آن حجم اولیه بازی، بعد از باز و اجرا کردن آن باید یک مقدار دیتای دیگر هم دانلود کنید که بتوانید وارد بازی شوید.

بازی RWBY: Crystal Match
بازی RWBY: Crystal Match
بازی RWBY: Crystal Match

بازی اندروید RWBY: Crystal Match یک بازی پازلی به اصطلاح Match-3 است که شما می‌توانید در آن از شخصیت‌های مورد علاقه خود استفاده و با آنها بازی کنید. همانطور که از سبک این بازی مشخص است، شما باید یک سری الماس و سنگ‌های رنگارنگ را که شبیه به هم هستند، کنار هم قرار دهید؛ البته باید تعداد آنها بیشتر از ۳ باشد. شما در این بازی باید چالش‌ها و پازل‌هایی را که به صورت منحصر به فرد طراحی شدند، حل کنید. در هر مرحله شما یک هدف دارید که باید براساس آن، یک سری سنگ‌های خاصی را به دست بیاورید و به اهدافتان برسید.

شما برای استفاده از بازی موبایل RWBY: Crystal Match نیازی به اینترنت ندارید

علاوه‌بر اینکه شما خودتان می‌توانید این سنگ‌ها را منفجر کنید و جایزه به دست بیاورید، بعد از گذشت مدتی، به شخصیت‌هایی در آن مرحله وجود دارند قدرت‌های خاصی داده می‌شود که شما با استفاده از آنها هم می‌توانید به هدف خود برسید؛ این قدرت به اصطلاح Semblance نام دارد که شما باید آن را رها کنید تا آنها قدرت‌های منحصر به فرد خودشان، سنگ‌های ارزشمند و رنگی را در اختیار شما قرار دهند. اگر شما حسابی به صفحه بازی خود نگاه کنید و دقت به خرج دهید، می‌توانید این سنگ‌ها را به گونه‌ای در کنار هم بگذارید که بمب‌های خاصی به وجود بیاید.

شما با استفاده از این بمب‌ها می‌توانید تا حد زیادی کار خود را راحت کنید و سنگ‌های بیشتری را به دست بیاورید. یکی از نکات جالبی که در بازی آیفون RWBY: Crystal Match وجود دارد، این است که شما به مرور زمان می‌توانید کاراکترهای خود را شخصی‌سازی کنید و لباس‌های آنها را تغییر دهید. لازم به ذکر است که هر کدام از این لباس‌ها و شخصی‌سازی‌ها، توانایی‌های ویژه خاصی دارند و این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در نبرد عملکرد بهتری داشته باشید.

بازی RWBY: Crystal Match
بازی RWBY: Crystal Match
بازی RWBY: Crystal Match

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون RWBY: Crystal Match هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل RWBY: Crystal Match در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی RWBY: Crystal Match


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده