// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dead Cells تا Telling Lies

این هفته از بازی دوبعدی و جذاب EMMA: Lost in Memories گرفته تا دو بازی Men in Black: Global Invasion و Planet Pop 3D را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های عرضه شده در هفته اول شهریور ماه، اگر علاقه‌مند به بازی‌های انیمه‌ای هستید، بازی اندروید و آیفون One Punch Man: Road to Hero می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین کاربران iOS هم می‌توانند بازی آیفون Pokemon Masters را تجربه کنند. در این هفته بازی‌های متعددی عرضه شدند که در ادامه نگاهی مختصر به آن‌ها خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator

AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator

AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator یک بازی شبیه‌ساز خلبانی است که در آن بازیکنان هدایت هواپیما مسافربری را برعهده می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی، استفاده از هواپیماها و فرودگاه‌های متعدد درکنار طراحی بصری قابل قبول است.

دانلود بازی AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator

Afterlife-Interactive 360 Film

Afterlife-Interactive 360 Film

پس از یک اتفاق ناراحت‌کننده، خانواده‌ای دچار از هم پاشیدگی می‌شود و شما در نقش یکی از اعضای این خانواده، باید با مشکلات خود در بازی Afterlife- Interactive 360 Film دست‌وپنجه نرم کنید. ساختار بازی همانند لایو اکشن‌های تعاملی است و تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌کند.

دانلود بازی Afterlife- Interactive 360 Film

Angel Town 4 – SRPG

Angel Town 4 – SRPG

Angel Town 4 – SRPG یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی و تاکتیکی است که به‌واسطه سیستم مبارزات و مکانیزم حملات خود، سعی دارد بازیکنان را سرگرم کند. همچنین طراحی کاراکترها و مراحل بازی هم به‌نحوی است که مخاطب را بیش‌ازپیش به انجام بازی مشتاق می‌کند.

دانلود بازی Angel Town 4 – SRPG

Beyond This Side

Beyond This Side

در بازی Beyond This Side، بازیکنان هدایت کاراکتر سم را برعهده می‌گیرند؛ شخصی‌که همسرش به‌طرز مرموزی گمشده و تنها سرنخ پیدا شده توسط پلیس، دست بریده شده او است. سم که طاقت قبول کردن این تراژدی را ندارد، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود تا جواب سؤال‌های خود را پیدا کند.

دانلود بازی Beyond This Side

Break N Take

Break N Take

موردی که در بازی Break N Tale نظر شما را به‌خود جلب می‌کند، گیم‌پلی بازی است. در این بازی بازیکنان باید به‌واسطه بیم نورانی که هدایت آن را برعهده دارند، غیر نظامیان بازمانده از حمله بیگانگان را به‌خود جذب کرده و آن‌ها را به یک مدار امن پرتاب کنند.

دانلود بازی Break N Tale

Cell to Singularity

Cell to Singularity

اگر از علاقه‌مندان به سلول‌ها و سایر بخش‌های بدن انسان هستید، Cell to Singularity، تجربه‌ی خوبی را در این بخش ارائه می‌دهد. در اینجا بازیکنان باید روی DNA، سلول‌ها و سایر بخش‌های بدن انسان تحقیق کنند و موارد متفاوتی را کشف کنند.

دانلود بازی Cell to Singularity

Crazy Shapes

Crazy Shapes

Crazy Shapes یک بازی پلفرمر است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک مکعب بامزه (سایر کاراکترها هم در قالب اشکال هندسی طراحی شده‌اند) را به‌دست می‌گیرند. در این بازی وظیفه دارید تا حیوان‌های جادویی را نجات دهید. دراین‌میان دشمنانی هم طراحی شده‌اند که مانع از انجام این کار می‌شوند و باید مراقب آن‌ها باشید.

دانلود بازی Crazy Shapes

Dead Cells

Dead Cells

Dead Cells را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر و سبک روگ‌لایک دانست که هم‌اکنون در دسترس کابران موبایل قرار گرفته است. این بازی روایت‌گر مبارزی است که حاصل از یک آزمایش ناموفق بوده و باید متوجه شود که چه بلایی سر سرزمین بازی آمده است.

دانلود بازی Dead Cells

Dead Zed

Dead Zed

Dead Zed یک بازی اکشن تیراندازی است که با محوریت حمله زامبی‌ها طراحی شده است. شما باید مدام زامبی‌ها را از بین ببرید و نگذارید که آن‌ها پایگاه شما را از بین ببرند. همچنین با گذشت زمان و زنده ماندن، زامبی‌های قوی‌تر و چالش‌برانگیزتری به شما حمله می‌کنند.

دانلود بازی Dead Zed

Dungeon of Dark

Dungeon of Dark

Dungeon of Dark یک بازی نقش‌آفرینی سیاه‌چال محور است که مراحل آن در سیاه‌چال‌های مختلفی روایت می‌شود. هر سیاه‌چال شما را در یک محیط مربعی 3x3 قرار می‌دهد و از چند لایه مختلف هم تشکیل شده است. بازیکن باید باتوجه‌به قدرت و میزان سلامت حریف، حمله‌های خود را مدیریت کند.

دانلود بازی Dungeon of Dark

EMMA: Lost in Memories

EMMA: Lost in Memories

در بازی دوبعدی و هیجان‌انگیز EMMA: Lost in Memories، بازیکن هدایت دختر بچه‌ای را برعهده می‌گیرد که با دست زدن به هر چیزی، باعث ناپدید شدن آن می‌شود. ازاین‌رو باتوجه‌به استراتژی‌های مختلف، باید مراحل و سکوبازی‌های بازی را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی EMMA: Lost in Memories

EvoPet

EvoPet

در جریان بازی موبایل EvoPet، بازیکنان باید حیوانات و هیولاهای مختلفی را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به تکامل برسانند. ازاین‌رو می‌توانید آن‌ها را به نبردهای مختلفی بفرستید و برنده شوید.

دانلود بازی EvoPet

Gravity Rider Zero

Gravity Rider Zero

Gravity Rider Zero یک بازی آرکید موتورسواری است که بازیکنان را وارد مراحل مختلفی می‌کند تا بتوانند موانع و چالش‌ها را پشت سر بگذارند. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که دوست دارید با موتورسیکلت از روی سطوح شیب‌دار بپرید یا از لیزرها جاخالی دهید، Gravity Rider Zero گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Gravity Rider Zero

Idle Gym

Idle Gym

بازی Idle Gym یک شبیه‌ساز از تناسب اندام به‌حساب می‌آید. در اینجا بازیکنان هدایت یک باشگاه تناسب اندام خانوادگی را به‌دست می‌گیرند. ازاین‌رو باید سعی کنید با انجام حرکات مناسب، هریک از اعضای خانواده و اعضای باشگاه را راضی نگه دارید.

دانلود بازی Idle Gym

Knight Quest: The Chess Runner

Knight Quest: The Chess Runner

تیم سازنده Knight Quest: The Chess Runner سعی کرده است با استفاده از قوانین و مهره‌های شطرنج و همچنین ترکیب آن‌ها با المان‌های اکشن و معمایی، محصولی را بسازد که سرگرم کننده و خلاقانه باشد. ساختار بازی به‌نحوی است که اگر قوانین شطرنج را هم بلد نباشید، می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی Knight Quest: The Chess Runner

Line Cross

Line Cross

Line Cross تجربه‌ی خوبی برای رفع استرس و به آرامش رسیدن است. در Line Cross بازیکنان باید درکنار هر مکعب رنگ شده، از علامت مثبت و منفی برای حل کردن معما و پازل‌های بازی استفاده کنند.

دانلود بازی Line Cross

Men in Black: Global Invasion

Men in Black: Global Invasion

سری فیلم‌های مردان سیاه پوش را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین ساخته‌های هالیوودی دانست که حال بازی موبایل رسمی آن عرضه شده است. کاربران به‌واسطه Men in Black: Global Invasion می‌توانند تجربه‌ی خوبی را در زمینه کشتن موجودات بیگانه کسب کنند.

دانلود بازی Men in Black: Global Invasion

Nimiam Legends: Vandgels

Nimiam Legends: Vandgels

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی با طراحی بصری چشم‌نواز هستید، بازی نقش‌آفرینی Nimian Legends: Vandgels می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. ازطرفی کاراکترها و المان‌های جهان بازی هم به‌نحوی طراحی شده‌اند که شما را به‌سراغ مأموریت‌های سرگرم کننده و متفاوتی می‌فرستند.

دانلود بازی Nimian Legends: Vandgels

NitroZ

NitroZ

NitroZ یک بازی ماشین‌سواری آرکید است که با چاشنی سرعت و هیجان ساخته شده است. جدا از حالت مسابقه‌ای، تیم سازنده از یک حالت دیگر به نام Chasing استفاده کرده است که در جریان‌ آن باید از دست نیروهای پلیس فرار کنید.

دانلود بازی NitroZ

One-Punch Man: Road to Hero

One-Punch Man: Road to Hero

یکی از مواردی که روی پلتفرم موبایل دیده می‌شود، ساخته شدن بازی‌های مختلف با محوریت انیمه‌های مطرح است. در هفته اول شهریور ماه، بازی One Punch Man: Road to Hero روانه بازار شده است تا علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها، به‌واسطه کاراکتر مورد علاقه خود بتوانند هیولاها را از بین ببرند.

دانلود بازی One Punch Man: Road to Hero

Path of Giants

Path of Giants

Path of Giants یک بازی ماجراجویی با طراحی‌های فانتزی است که بازیکنان را در مراحل چالش‌برانگیزی قرار می‌دهد. هر مرحله معمای مخصوص‌به خود را دارد و باید بتوانید با حل کردن آن، یک گنج را به‌دست بیاروید.

دانلود بازی Path of Giants

Planet Pop 3D

Planet Pop 3D

تیم سازنده Planet Pop 3D یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده را خلق کرده است. بازیکنان در Planet Pop 3D وظیفه دارند وارد بخش‌های مختلفی از کهکشان شوند و سیاره‌های مخصوص‌به خود را طراحی کنند.

دانلود بازی Planet Pop 3D

Pokemon Monsters

Pokemon Masters

در جزیره پاسیو (Pasio) یک رویداد سه‌به‌سه وجود دارد که Pokemon Masters League نامیده می‌شود. بازیکنان در بازی Pokemon Masters وظیفه دارند تیم سه‌نفره خود را تشکیل دهند. در ادامه با ارتقای کاراکترها، آن‌ها را به‌سطحی برسانند که در این رویداد قهرمان شوند.

دانلود بازی Pokemon Masters

Rank Runner

Rank Runner

Rank Runner یک بازی بی‌انتهای رانینگ است که در آن بازیکنان باید موانع را پشت سر بگذارند و رتبه‌ی خوبی را کسب کنند. رفته رفته و با کسب رتبه‌ خود در یک دور از تجربه Rank Runner، چالش‌های بازی بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌شوند.

دانلود بازی Rank Runner

Ride or Die

Ride or Die

در بازی Ride or Die بازیکنان در نقش یک دزد اتومبیل ظاهر می‌شوند. ساختار گیم‌پلی و مراحل به‌شکلی است که ازطریق سایر ماشین‌های دخل محیط و به‌صورت مخفیانه، باید اتومبیل مورد نظر را دزدیده و آن را به فهرست ماشین‌های گاراژ خود اضافه کنید.

دانلود بازی Ride or Die

Spell Caster

Spell Caster

Spell Caster، با اینکه یک بازی نقش‌آفرینی و جادوگری است، اما سعی دارد قدرت زبان شناسی شما را هم محک بزند. در این بازی بازیکنان باید بتوانند با قرار دادن حروف مناسب درکنار یکدیگر، موارد خواسته شده را انجام دهند.

دانلود بازی Spell Caster

Stretchy Legs

Stretchy Legs

Stretchy Legs روایت‌گر داستان مردی است که برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌ خود، باید موانع چالش‌برانگیزی را پشت سر بگذارد. نکته جالب این است که کاراکتر بازی به‌واسطه پاهای خود، می‌تواند این چالش‌ها را پشت سر بگذارد و تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

دانلود بازی Stretchy Legs

Tap Cats: Epic Card Battle

Tap Cats: Epic Card Battle

Tap Cats: Epic Card Battle یک بازی مبارزه‌ای است که شما را در نقش گربه‌های مبارز قرار می‌دهد. هر گربه مهارت‌ها و طراحی خاص خود را دارد. ازاین‌رو می‌توانید کارت مبارز خود را پیدا کنید و ازطریق آن در نبردهای یک‌به‌یک درنظر گرفته شده، پیروز میدان باشید.

دانلود بازی Tap Cats: Epic Card Battle

Telling Lies

Telling Lies

بازی Her Story توانست یک تجربه خاص و منحصربه‌فرد را در دسترس کاربران قرار دهد. حال سازنده بازی به‌واسطه بازی جدید خود سعی دارد همان تجربه را در ساختاری متفاوت در اختیار مخاطب قرار دهد. بازی Telling Lies بازیکن را در مقابل یک لپ‌تاپ قرار می‌دهد که فایل‌های دزدیده شده NSA را نمایش می‌دهد.

دانلود بازی Telling Lies

Tidy Up 3D

Tidy Up 3D

در بازی Tidy Up 3D بازیکنان باید مکعب‌های بازی باید به‌واسطه‌ی مکانیزم‌های مختلف، تصاویر سه‌بعدی و جذاب را پاکسازی کرده و تمامی قطعات هر عکس را وارد حفره‌ی داخل معب کنند.

دانلود بازی Tidy Up 3D

Tile Maze

Tile Maze

Tile Maze یک تجربه‌ی بسیار مفید برای زمان‌های استراحت کاربر در مدرسه و محل کار است. در این بازی در یک هزارتو قرار می‌گیرید، اما این هزارتو شکل واقعی خود را به شما نشان نمی‌دهد. به‌عبارتی باید بلوک‌های مزاحم را از بین ببرید و شکل نهایی هزارتو را مشخص کنید.

دانلود بازی Tile Maze

Tiny Time Travellers

Tiny Time Travellers

Tiny Time Travellers، روایت‌گر داستان مردی است که باید در زمان و مکان سفر کند تا بتواند مینی، عشق زندگی شخصیت اصلی، را نجات دهد. البته برای رسیدن به مینی و نابودی جادوگر شیطانی، باید مراحل و دشمنان سر راه خود را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Tiny Time Travellers

Trail Boss BMX

Trail Boss BMX

Trail Boss BMX یک بازی دوچرخه‌سواری است که از سطوح متنوعی تشکیل شده است. هر سطح دارای چالش‌ها مخصوصی است که بازیکن باید به‌واسطه حرکات نمایشی، این چالش‌ها را پشت سر بگذارد.

دانلود بازی Trail Boss BMX

West of Glory

West of Glory

West of Glory یک بازی استراتژی است که داستان سرزمینی را روایت می‌کند که به‌خاطر آزمایش‌های خطرناک و ناموفق دکتر لاولس وارد هرج‌ومرج شده است. در ادامه شما در نقش کلانتر این سرزمین، وظیفه دارید تا شهر را از آشوبی که در آن گرفتار شده، نجات دهید.

دانلود بازی West of Glory


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده