نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

قهرمان جدید بازی Dota 2 با نام Void Spirit رونمایی شد

کمپانی ولو در فاصله‌ی یک روز مانده تا پایان مرحله اصلی مسابقات The International 9 از قهرمان تازه دیگری برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که Void Spirit نام دارد.

کمپانی ولو روز گذشته با پخش یک تریلر زیبا از قهرمان تازه‌ای با نام اسنپ‌ فایر برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که در پاییز سال جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. طرفداران از مدت‌ها پیش به اینکه «آیا در آینده نزدیک شاهد راه‌یابی قهرمان Spirit دیگری به بازی خواهند بود» فکر می‌کردند و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Valve به این سوال در طول برگزاری دیدارهای روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9 پاسخ داده و با انتشار یک تریلر کوتاه قهرمان دیگری را با نام Void Spirit معرفی کرده است. درحال‌حاضر سه هیروی اسپیرت با نام‌های Ember Spirit ،Storm Spirit و Earth Spirit در بازی وجود دارد که با در دسترس قرار گرفتن Void Spirit، تعداد آن‌ها بیش از پیش افزایش می‌یابد. در ویدیو معرفی Void Spirit که اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار نداد، شاهد ایجاد یک دروازه توسط این قهرمان و سفر او به سالن مرسدس بنز آرنا بودیم. با اینکه کمپانی ولو ویدیو گیم پلی Void Spirit را در معرض نمایش قرار نداده است، اما به نظر می‌رسد که این هیرو یک سلاح برای مبارزات نزدیک و جادوهای قدرتمندی برای از بین بردن دشمنان در اختیار دارد. این قهرمان در آینده از طریق به‌روزرسانی The Outlanders (بیگانگان) به بازی اضافه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی وید اسپیرت را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از بیست‌ونهم مرداد آغاز شد و پس از شش روز رقابت مهیج و نفس‌گیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نهایتا در تاریخ سوم شهریور به پایان می‌رسد. پس از پایان روز پنجم مرحله اصلی مسابقات، تعداد تیم‌ها به سه تیم تقلیل یافت و در آخرین روز مسابقات شاهد دیدار فینال براکت پایینی و دیدار فینال بزرگ خواهیم بود. اولین دیدار روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه فردا برگزار می‌شود و برنده این دیدار در فینال به مصاف تیم OG خواهد رفت.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع JoinDota
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده