// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ویدیوی جدید Cyberpunk 2077 به جزئيات سیستم نانو سیم‌ها می‌پردازد

کاربران در Cyberpunk 2077 می‌توانند ازطریق نانوسیم کارهای متفاوتی نظیر کشتن مخفیانه دشمنان یا هک کردن اجزای مخصوص آن‌ها را انجام دهند.

بازی Cyberpunk 2077، به‌واسطه‌ی ساختار سایبرپانکی و روایت آن در آینده، دارای المان‌های جالب و هیجان‌انگیزی است. برای مثال کاربران، کیانو ریوز را به‌صورت یک روح مدرن یا به اصطلاح سایبرگوست مشاهده می‌کنند. بااین‌حال یکی از ویژگی‌های دیگر بازی که با آن می‌توانید کارهای متفاوت و هیجان‌انگیزی را انجام دهید، نانوسیم‌ها (Nanowires) هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر سایبرپانک 2077 ویدیو جدیدی را منتشر کرده است که در آن مایلز توست، طراح سطح Cyberpunk 2077، در مورد نانوسیم توضیح می‌دهد. نانوسیم‌ها در سایرپانک 2077 در قالب تراشه یا چیپ‌های الکترونیکی در مچ دست کاراکتر اصلی قرار گرفته‌اند و با در آوردن چیپ‌ها می‌توانید آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید. کاربران در طول تجربه‌ی بازی می‌توانند از نانوسیم برای کشتن مخفیانه دشمنان و مخفی‌کاری استفاده کنند.

این در حالی است که نانوسیم ویژگی‌های دیگری هم دارد. برای مثال ازطریق نانوسیم می‌توانید اجزای سایبرنتیک دشمنان را هک کنید یا آن‌ها (دشمنان) را ببرید! در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از صحبت‌های مایلز توست را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. جدیدترین ساخته سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در تاریخ ۲۸ فروردین ماه (۱۶ آوریل) عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده