نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare با محوریت شخصی‌ سازی اسلحه

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی کامل بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare، استودیوی اینفینیتی‌وارد تریلری از قابلیت شخصی‌سازی اسلحه در آن منتشر کرده است.

برای عاشقان سبک شوتر، بازی‌های زیادی تا به‌امروز معرفی شده است، اما به ‌جرات می‌توان گفت محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین بازی در این سبک، مجموعه Call of Duty است. اگر شما هم جزو میلیون‌ها طرفدار این سری قدیمی باشید، حتما اطلاع دارید که بازی Call of Duty: Modern Warfare تا چند ماه آینده به‌طور رسمی عرضه می‌شود. هفته گذشته بود که استودیوی اینفینیتی‌وارد، ناشر بازی، تریلری از حالت Gunfight بازی را منتشر کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، اطلاعات جدیدی در مورد قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌ در بازی ارایه داده‌اند؛ بر همین اساس در پستی که منتشر شده، متوجه تغییراتی در عملکرد این ویژگی نسبت به گذشته خواهیم شد. برخلاف قدیم که موارد زیادی در بازی وجود داشتند که شما می‌توانستید از بین آنها برای اسلحه خود انتخاب کنید، امسال این قابلیت با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است که به گفته ناشر باعث جامع‌تر و وسیع‌تر شدن آن می‌شود. گیمر می‌تواند از بین قسمت‌های زیادی که هر سلاح در اختیار آنها قرار می‌دهد پنج موردی که می‌خواهد روی آنها شخصی‌سازی انجام دهد، انتخاب کند. به‌عنوان مثال اسلحه پرطرفدار Assault Rifle دارای ۹ قسمت است که از بین آنها می‌توانید همزمان پنج بخش موردنظر را برای شخصی‌سازی انتخاب کنید. این مکانیزم جدید در نگاه اول ممکن است باعث سردرگمی گیمر‌ها شود اما بعد از نمایش حالت چندنفره بازی در تاریخ ۱۰ مرداد، کاملا قابل درک خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است را مشاهده کنید.

 لطفا نظرات خود را درمورد آینده این مجموعه قدیمی و تغییراتی که در آن انجام شده است با ما به‌ اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده