نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌صورت رسمی منتشر شد

استودیو اینفینیتی‌وارد طبق وعده‌ای که داده بود، اولین نمایش رسمی از گیم‌پلی حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرد.

اگر از دنبال‌کنندگان مجموعه‌ی Call of Duty هستید احتمالا طی این یک یا دو هفته‌ی اخیر از رونمایی حالت چندنفره‌ی Gunfight برای بازی Call of Duty: Modern Warfare خبر دارید. این حالت بازیکنان را به دو تیم دونفره تقسیم می‌کند و طی راند‌های مختلف جریان دارد و بازیکنان درهریک از این راندها، با تفنگ‌های جدیدی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود، به مبارزه با حریفان می‌روند.

استودیو اینفینیتی‌وارد که وظیفه‌ی ساخت بازی را برعهده دارد، مدتی می‌شود که خبرهای متنوعی را پیرامون این بخش آنلاین به‌اشتراک می‌گذارد و طبق وعده‌ی اعضای تیم موردبحث، بالاخره امروز در جریان آخرین اخبار بازی می‌توانیم گیم‌پلی رسمی این بخش و صدالبته، نمایش رسمی روند بازی Call of Duty: Modern Warfare را تماشا کنیم که به‌لطف موتور گرافیکی کاملا جدیدی که برای ساخت این بازی مورد استفاده قرار گرفته، روندی به‌شدت جذاب، واقع‌گرا و کاملا تروتازه را در این مجموعه‌ی محبوب و باقدمت شاهد هستیم.

Call of Duty: Modern Warfare

نمایشی که در ادامه‌ی مطلب آن را تماشا خواهیم کرد، برای اولین بار و به‌طور رسمی این حالت را به‌تصویر می‌کشد و با اینکه پیش‌تر طی استریم‌های مختلف نیز روند ماد ذکر شده را تماشا کرده بودیم، حالا و به‌لطف استودیو اینفینیتی‌وارد می‌توانیم تصاویر جدیدتری از حالت «گان‌فایت» را تماشا کنیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب، دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده