نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲

کاپتان پرایس تنها شخصیت آشنای بازی Call Of Duty: Modern Warfare نخواهد بود

به‌دنبال انتشار اخبار زیاد پیرامون بازی CoD: Modern Warfare، طرفداران درباره‌ی بازگشت شخصیت‌های محبوب و قدیمی سری Modern Warfare از سازندگان سوال کرده‌اند و پاسخ مثبت شنیده‌اند.

در حال حاضر نمایش‌های راضی‌کننده‌ای از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده‌اند و طرفدارن از این مسئله بسیار راضی هستند. در آینده‌ی نزدیک بخش‌های دیگری نیز از حالت چندنفره‌ی بازی به نمایش در خواهد آمد و همچنین تایید شده که بازی تمرکز مطلوبی روی بخش تک‌نفره و داستانی خواهد داشت. این بخش تک‌نفره که قرار است یک ریبوت از نسخه‌ی اصلی این سری باشد، داستانی تاریک‌تر و عمیق‌تر خواهد داشت و صد البته در آن شاهد بازگشت شخصیت محبوبی چون کاپتان پرایس (Captain Price) خواهیم بود. اما حالا مشخص شده که چهره‌ی آشنای دیگری نیز قرار است پرایس را در ماموریت‌های غیرممکنش همراهی کند.

کمپانی اسباب‌بازی McFarlene در حال تولید اکشن فیگورهایی برای شخصیت‌های داخل بازی است اما در صفحه‌ی آمازون این اکشن‌ فیگورها که مواردی از بازی‌های قبلی سری Call of Duty نیز در آن به چشم می‌خورد، مجسمه‌ی یک کارکتر به‌طرز مرموزی پنهان شده و از نظرها دور مانده؛ کارکتری که مشخص نیست چه کسی است اما با توجه به دیگر شخصیت‌هایی که در این صفحه می‌بینیم، احتمالا نقش پررنگی در داستان بازی جدید ایفا خواهد کرد. در همین راستا، طرفداران بازی از کارگردان روایی بازی یعنی کوروساکی درباره‌ی بازگشت کارکترهای قدیمی این مجموعه سوال کرده‌اند و او نیز در جوابی کوتاه پاسخ مثبت داده است.

کاربر توییتر: کارتان عالی است! آیا هنوز هم قرار است چهره‌های آشنای دیگری غیر از کاپتان پرایس را درون بازی ملاقات کنیم؟

تیلور کوروساکی: آری.

این پاسخ نشان می‌دهد شخصیت‌های آشنای دیگری قرار است در بازی کال آو دیوتی حضور داشته باشند که باید منتظر معرفی کامل آن‌ها بمانیم. در سه‌گانه‌ی اصلی، شخصیت‌های پرتعدادی وجود داشت که بسیاری از آن‌ها نزد بازیکنان محبوبیت فراوانی داشتند. باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از آن‌ها به بازی جدید راه خواهند یافت. بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر قرار است در آینده‌ی نزدیک یعنی اول آگوست (۱۰ مرداد)، نمایشی کامل از بخش چندنفره‌اش را ارائه کند. تا آن موقع می‌توانید برای اطلاع از اخبار این بازی زومجی را دنبال کنید. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری میلادی (مصادف با سوم آبان ماه ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی بازشت کارکترهای محبوب و قدیمی مجموعه‌ی Modern Warfare چیست؟ دوست دارید کدام شخصیت را در بازی جدید ملاقات کنید؟ دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده