نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بسته‌ الحاقی The Eight Princes بازی Total War: Three Kingdoms با انتشار تریلری معرفی شد

بعد از موفقیت‌های زیادی که بازی Total War: Three Kingdoms به‌دست آورد، سازندگان آن تصمیم گرفتند یک بسته الحاقی جدیدی برای آن معرفی کنند.

بازی استراتژی Total War: Three Kingdoms بعد از تأخیر‌های فراوان بالاخره در تاریخ ۲ خرداد به‌صورت انحصاری برای دارندگان پی‌ سی عرضه شد. بازی در همان ابتدا توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و رکورد‌ بیشترین فروش در یک هفته فروشگاه استیم را به‌نام خود ثبت کند. بازی Total War: Three Kingdoms در دوران چین باستان روایت می‌شود؛ زمانی‌که سه امپراطوری بزرگ در حال رقابت و نبرد برای تصرف کل کشور چین هستند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی کریتیو اسمبلی، سازنده بازی یک محتوای جدیدی به‌نام The Eight Princes را برای بازی معرفی کرد. این بسته، داستانی را روایت می‌کند که زمان آن بعد از Total War: Three Kingdoms اتفاق خواهد افتاد. The Eight Princes علاوه‌بر بخش‌های جدید، هشت پادشاه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیز به بازی اضافه می‌کند؛ این بخش‌های جدید شامل مواردی مثل کماندار‌های سواره، گارد پادشاهی، نوعی زره به‌نام Cataphract و آیتم‌های بسیار دیگر است. می‌توانید از المان‌های جدیدی مانند ثروت، دارایی و جان برای گسترش‌دادن گروه خود، ساختن ساختمان‌های جدید و موارد دیگر استفاده کنید.

بسته The Eight Princes قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد (هشت اگوست) به‌صورت رسمی عرضه شود. این محتوای جدید علاوه‌بر دوره زمانی متفاوت نسبت به بازی،‌ اتفاقات تازه و نیز شخصیت‌های زیادی را به بازی اضافه کرده است؛ همین امر هم باعث شده طرفداران بیصبرانه منتظر انتشار آن باشند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده از معرفی ویژگی‌های آن را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم جزو طرفداران قدیمی و سرسخت این مجموعه هستید لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده