// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

سازنده بازی Total War: Three Kingdoms آخرین آرزوی یک پسر در حال مرگ را برآورده کرد

استودیو کریتیو اسمبلی چند روز پیش از انتشار بازی Total War: Three Kingdoms، آخرین آرزوی یک پسر در حال مرگ را که تجربه‌ی این بازی بوده، برآورده کرد.

رابی آرزو داشته که تا پیش از مرگش بتواند جدیدترین نسخه توتال وار را تجربه کند

بازی Total War: Three Kingdoms دو روز پیش به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شد. تقریبا یک هفته قبل از انتشار این بازی استراتژی بود که یک شخص با نام کاربری TheMissingLink5 در وب‌سایت ردیت پستی ایجاد کرده بود و از آخرین آرزوی برادر کوچک خود، به‌نام رابی، که از بیماری سرطان خون رنج می‌برده، گفته بود. وی که به گفته‌ی پزشکان در حال سپری کردن آخرین روزهای عمر خود بوده، آرزو داشته که تا پیش از مرگش بتواند آخرین نسخه‌ی سری توتال وار را تجربه کند. برادر این شخص با ایجاد این پست آغازگر یک حرکت همگانی شد که هدف آن رساندن آرزوی این پسر به گوش سازندگان Total War: Three Kingdoms یعنی استودیو کریتیو اسمبلی بود. این حرکت همگانی موفق نیز شد و به‌سرعت آرزوی این شخص در حال مرگ به گوش استودیو رسید. بخش‌هایی از صحبت‌های برادر این پسر را در زیر مشاهده می‌کنید:

یکی از اعضای استودیو Creative Assembly در بیمارستان و دیگری در توییتر این خبر را به من دادند. وقتی که به برادرم گفتم این استودیو با خواسته‌ی وی موافقت کرده، او آنقدر خوشحال شد که گریه‌اش گرفت و نمی‌توانست باور کند که قرار است این بازی را پیش از انتشار تجربه کند. وقتی که به او گفتم چه کسی این پیام را داده، شوکه و بسیار خوشحال شد. بعد از دادن این خبر مجبور شدم از اتاق وی خارج شوم و به دلیل این‌که اینترنت بیمارستان کُند بود، به خانه بیایم و تا فرصت هست این بازی را دانلود و برای برادرم آماده‌ی اجرا کنم. وی بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی Total War: Three Kingdoms بود.

بازی Total War: Three Kingdoms

اجرای بازی توسط رابی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر انجام گرفت و دیدن حرکت همگانی مردم برای کمک به‌وی، او را بیشتر به وجد آورده بود. بخش‌هایی از صحبت‌های برادر رابی را که در پست موجود در وب‌سایت ردیت، در پاسخ به مردم نوشته شده بود در زیر مشاهده می‌کنید:

نحوه‌ی پاسخ‌دهی و کمک‌های همه‌ی شما فوق‌العاده بود. ما هرلحظه در حال خواندن کامنت‌های شما در مورد برادرم رابی بودیم. رابی هنگامی که بازی را اجرا کرد و ویدیوی آغازین (Intro) بازی را دید، بسیار شگفت‌زده و خوشحال شد. وی در مورد برخی از بخش‌های بازی برای من توضیح داد و در مورد این‌که می‌توان یکی از چندین ژنرال بازی را برای شروع انتخاب کرد و همچنین مواردی از این دست صحبت کرد. آن لحظه برای من شبیه به لحظه‌ی درس دادن شاگرد به استاد بود.

استودیو کریتیو اسمبلی صحت پست موجود در وب‌سایت ردیت را از همه نظر تایید کرده و گفته است:

چندین نفر از اعضای قدیمی و مهم انجمن Total War در تلاش بودند که مطمئن شوند پیام و خواسته‌ی رابی حتما به‌دست ما برسد. آن‌ها همچنین به‌طور مستقیم با برادر رابی که با نام کاربری TheMissingLink5 در ردیت پست ایجاد کرده بود در ارتباط بودند. کاری که ما کردیم، حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای این پسر در حال مرگ انجام بدهیم. ما امیدوار بودیم که رابی در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا بتواند از این بازی لذت کافی را ببرد و به آرزوی خود برسد.

بازی Total War: Three Kingdoms

متاسفانه پس از این‌که رابی به آرزوی خود رسید، برادر او در پستی که در ردیت ایجاد کرده بود به همه خبر داد که رابی بعد از نیمه شب ۱۹ ماه مه، یعنی چهار روز پیش از انتشار بازی، در اثر بیماری سرطان خون از دنیا رفته است. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

از تمامی شما که در طول این سه روز کنار من و رابی بودید برای همه چیز تشکر می‌کنم. این مساله که رابی توانسته بود قبل از مرگ به آرزوی خود برای تجربه‌ی این بازی دست پیدا کند بسیار برای من حائز اهمیت است.

این اولین باری نیست که استودیو Creative Assembly آرزوی شخصی را برآورده می‌کند. پیش‌تر و در جریان ساخت بازی Total War: Rome II در سال ۲۰۱۳ بود که شخصی که از بیماری سرطان رنج می‌برد نیز آرزو داشت که آن بازی را پیش از مرگ تجربه کند. کریتیو اسمبلی وارد کار شد و آن شخص را به‌صورت حضوری به استودیوی خود واقع در کشور انگلستان آورد و علاوه بر نشان دادن روند ساخت بازی، تجربه‌ی اجرای بخشی از آن را به وی داد. همچنین به افتخار آن شخص، چهره‌ی یکی از ژنرال‌های داخل بازی را دقیقا از روی چهره‌ی وی ساختند و برای همیشه وارد بازی کردند.

نظرات خود را در مورد این خبر ناراحت‌کننده با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده