// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی #Drive: رانندگی کلاسیک‌ بی‌نهایت

در معرفی‌های بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، به سراغ یک بازی کلاسیک اتومبیل رانی با تم فیلم‌های اکشن دهه‌ی ۷۰ و ۸۰ میلادی رفته‌ایم که یک بازی بی انتها محسوب می‌شود.

پلتفرم موبایل در سال‌های اخیر به بخش مهمی از صنعت گیمینگ تبدیل شده است و بازی‌های زیادی به طور اختصاصی برای این پلتفرم توسعه می‌یابند. استودیوهایی هم که در این بخش فعالیت می‌کنند، توانسته‌اند به درآمدهای خوبی از طریق فروش خود بازی یا خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌ها برسند. از جمله سبک‌هایی که در پلتفرم موبایل به موفقیت بسیاری دست پیدا کرده است، بازی‌های سبک آرکید و بی پایان است که توانسته مخاطبین زیادی داشته باشد.

در ادامه‌ی معرفی بهترین بازی‌‌های اندروید و آیفون به معرفی جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Pixel Perfect Dude در سبک بازی‌های بی انتها به نام #DRIVE پرداخته‌ایم که توانسته از بین حدود ۴۲ هزار رای در گوگل‌پلی به امتیاز بالای ۴.۶ برسد که نشانگر موفقیت و رضایت بازیکنان از این بازی جذاب و کلاسیک است. بازی #DRIVE یک اثر کلاسیک ماشین رانی در محیط‌‌های جذاب الهام گرفته شده از فیلم‌های قدیمی اکشن است که بازیکنان می‌توانند با حجمی حدود ۲۵۰ مگابایت، به صورت آفلاین در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید آن را تجربه کنند. البته در بازی سیستم خرید درون برنامه‌ای نیز حضور دارد و بازیکنان می‌توانند با تماشای ویدیوها به دریافت آیتم‌های مختلف بپردازند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

#Drive

گیم‌پلی بازی اندروید رایگان #Drive، در دسته بندی بازی‌های اتومبیل رانی بی انتها قرار می‌گیرد که دارای جزئیات جذاب و خاص خود است و توانسته عملکرد خوبی در پلتفرم موبایل داشته باشد. بازیکنان در این بازی هدایت یک اتومبیل را به عهده می‌گیرند که به صورت خودکار به سمت جلو می‌رود و سرعتش زیاد می‌شود. هدایت این اتومبیل در مسیرهای بازی که پر پیچ‌و‌خم نیز هستند و شاهد حضور موانع مختلفی در آن هستیم، کار ساده‌ای نیست و برای بازیکنانی که تازه #DRIVE را تجربه می‌کنند کمی چالش برانگیز خواهد بود. علاوه بر عبور از موانع، بازیکنان باید حواسشان به عقربه بنزین، درجه‌ی سلامتی خودرو و پلیس‌هایی که به خاطر سرعت بالا در تعقیب بازیکنان هستند نیز باشند. به این منظور ایستگاه‌هایی مانند پمپ بنزین، فروشگاه موادغذایی و تعمیرگاه در طول مسیرهای بازی به صورت تصادفی قرار گرفته است که بازیکنان با عبور از آنها می‌توانند به وضعیت خودروی خود رسیدگی کنند.

#DRIVE یک بازی بی‌ انتهای جذاب و کلاسیک اتومبیل رانی است که گیم‌پلی روان و ظاهری زیبا دارد

مسیر‌های متنوعی در بازی وجود دارد و اتومبیل رانی در آنها با خودروهای کلاسیک و قدیمی برای بازیکنان بسیار لذت بخش خواهد بود. در حال حاضر ۴ مسیر برفی، صحرایی، جنگلی و شهری در بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و طبق گفته‌ی سازندگان مسیرهای جدیدتر با آپدیت‌های بعدی به بازی اضافه می‌شود. همچنین در بازی ۳۶ اتومبیل کلاسیک و جذاب وجود دارند که می‌توان آنها را با جمع آوری پول داخل بازی، به مرور آزاد کرد و با آنها به دل جاده‌ها زد.

#Drive

بازی آیفون#DRIVE از لحاظ تجربه‌ی ظاهری یک اثر جذاب به شمار می‌رود و طراحی‌های فانتزی آن بازیکنان را راضی خواهد کرد. طراحی رابط کاربری بازی بسیار زیبا و کارآمد انجام شده است و کنترل‌های بازی هم به خوبی در صفحه‌های نمایش گوشی‌های هوشمند جا گذاری شده‌اند. تنوع محیط‌های بازی به طور کلی خوب است و هر کدام از محیط‌ها نیز دارای یک مسیر طولانی هستند که از جزئیات خوبی برخوردار هستند و گشت و گذار در این محیط‌ها برای بازیکنان خسته کننده نخواهد شد. سیستم‌های ارتقا دادن اتومبیل‌های بازی هم به خوبی پیاده سازی شده و بازیکنان با جمع آوری پول درون بازی می‌توانند روی سرعت، دوام  و مصرف سوخت خودروی خود مدیریت داشته باشند. همچنین موسیقی‌ها و افکت‌های صوتی بازی به خوبی با حال و هوای بازی همراه و هماهنگ است و سازندگان در بخش ارائه‌ی محصول خود از لحاظ صوتی و تصویری عملکرد خوبی داشته‌اند.

#Drive

اگر به تجربه‌ی بازی‌های بی‌ انتهای خوب روی گوشی هوشمند خود علاقه‌مندید یا به دنبال یک بازی اتومبیل رانی خوش ساخت و کم حجم می‌گردید، #Drive یک بازی مناسب با گیم‌پلی دقیق و خوب و گرافیک فانتزی است که می‌توان آن را به صورت آفلاین در زمان‌ها و مکان‌های مختلف تجربه کرد.

دانلود بازی #DRIVE


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده