// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته چهارم خرداد 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته از خرداد ماه ۹۸، در یک نبرد قبیله‌ای شرکت کنید، با کاراکتر تام تا جایی که می‌توانید بدوید و در دنیایی شبیه به مجموعه مدمکس، وارد یک مبارزه خونین شوید.

در چهارمین هفته از خردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Overhit را معرفی کردیم که یک اثر نقش‌آفرینی داستان‌محور است که در آن بازیکنان باید از قلمرو پادشاهی خود دفاع کنند. همچنین بازی Bowmax را داشتیم که بازیکنان را در حال‌وهوای آخرالزمانی مشابه با مجموعه مد‌مکس قرار می‌دهد تا با یکدیگر به‌مبارزه بپردازند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

بازی موبایل Overhit

Overhit

Overhit یک بازی نقش‌آفرینی داستان‌محور است که توسط استودیو نت‌گیمز برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون توسعه داده شده است. در داستان این بازی ماجراجویی، پرنسس سوفیا باید به‌همراه اعضای گار سلطنتی خود، با نیروهای تاریکی که به‌سرزمین‌شان حمله‌ کرده‌اند، مبارزه کرده و با عازم شدن به جهان‌های مختلف، علت حمله دشمنان را کشف کند. سازندگان Overhit برخلاف اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی، از المان شخصی‌سازی استفاده نکرده‌اند و شما باید از بین ۶ نفر، تیمی تشکیل دهید و با آن‌ها در مبارزات نوبتی شرکت کنید. هر شخصیت قدرت مخصوص خود را دارد و شما باید در هر مبارزه در بهترین زمان ممکن از آن‌ها استفاده کنید. در هر مبارزه شما باید شخصیت‌های خود را در سه بخش مختلف شامل پشتیبان، مبارز و جلودار تیم قرار دهید. همچنین این بازی دارای بخش احضار قهرمان است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها در مبارزات ورق را به‌سمت خود برگردانند. گرافیک بصری بازی Overhit از کیفیت بالایی برخوردار است و بازی با ۱۷ مرحله مختلف خود، ساعت‌ها می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. بازی Overhit را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Overhit

بازی موبایل Talion

Talion

بازی بعدی یک اثر نقش‌آفرینی آنلاین و MMO از استودیو GAMEVIL است که به‌تازگی در دسترس کاربران اندروید و آیفون قرار گرفته است. این بازی Talion نام دارد و بازیکنان را در داستان نبرد میان دو قبیله قرار می‌دهد. بازیکنان در ابتدای بازی و پس از انتخاب قبیله خود، می‌توانند شخصیت اصلی را از بین چهار کلاس اصلی انتخاب کرده و آن را شخصی‌سازی کنند. یکی از کلاس‌های بازی در نبردهای رودررو به‌مبارزه می‌پردازد و دیگر کلاس‌ها می‌توانند به‌واسطه سلاح‌های دوربرد خود، دشمنان را از بین ببرند. بازی Talion دارای چندین مرحله داستانی است و بازیکنان می‌توانند با انجام این مراحل،‌ XP و آیتم‌های جدید کسب کرده و از آن‌ها برای ارتقای مهارت شخصیت اصلی استفاده کنند. این بازی از لحاظ جلوه‌های بصری هیچ کم‌و‌کسری ندارد و بدون شک تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که Talion را از دست ندهید.

دانلود بازی Talion

بازی موبایل Talking Tom Hero Dash

Talking Tom Hero Dash

Talking Tom Hero Dash جدیدترین اثر از سری بازی‌های فانتزی Talking Tom است که استودیو Outfit 7 وظیفه توسعه و انتشار آن را به‌عهده داشته است. این بازی شباهت بسیاری به بازی‌های رانر فانتزی بی‌انتها همانند Subway Surfers دارد. البته لازم به‌ذکر است که بازی Talking Tom Hero Dash فقط یک رانر بی‌انتها نیست و بازیکنان با جمع‌آوری سکه‌ها و الماس‌ها در طول مسیر و در بخش رانر، باید در تعمیر و ارتقا دادن شهر شرکت کنند و از تخریب کامل شهر توسط گنگ راکون‌ها جلوگیری کنند. گرافیک بازی با طراحی‌های فانتزی و رنگارنگ خود، بسیار جذاب است و درکنار آن، تنوع محیط‌ها در روستاهای چینی، سواحل گرم و در خیابان‌های پرآسمان‌خراش، همگی باعث شده‌اند تا این بازی به تجربه‌ای لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. هرکدام از کاراکترهای بازی نیز دارای طراحی کاملا جدیدی هستند و در طول بازی می‌توان لباس‌های مخصوص جدیدتری نیز برای آن‌ها انتخاب کرد. شخصیت‌های معروف دنیای این مجموعه شامل تام، آنجلا و هنک در بازی گنجانده شده‌اند و سازندگان برای هرکدام از آن‌ها قدرت خاصی هم در نظر گرفته‌اند. علاوه‌بر تمامی این موارد، بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری سکه، حرکات نمایشی و لباس‌های مختلفی برای کاراکترهای خود باز کنند. بازی Talking Tom Hero Dash را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Talking Tom Hero Dash

بازی موبایل Bowmax

Bowmax

Bowmax یک بازی موبایل آنلاین و رقابتی از استودیو PNIX است که بازیکنان را به نبردی سه‌به‌سه با تم مجموعه مدمکس وارد می‌کند. این بازی با حال‌وهوای آخرالزمانی و با گرافیک فانتزی و بامزه خود رقابتی هیجان‌انگیز را روی پلتفرم موبایل ارائه داده است. بازی ابتدا با بخش آموزشی خود سعی می‌کند نحوه بازی کردن را به بازیکنان یاد بدهد. سپس بازیکنان سوار بر یک ماشین‌ جنگی وارد میدان نبرد می‌شوند و باید با استفاده از اسلحه خود به ماشین‌های تیم حریف شلیک کنند. پس از نابودی ماشین حریف، نوبت به نبرد تن‌به‌تن می‌رسد و بازیکنان در این بخش باید خود بازیکنان حریف را از بین ببرند. چالش اصلی بازیکنان در بازی اندروید و‌ آیفون Bowmax، استفاده به‌موقع و درست از مهارت‌ها و تجهیزات است که در دسترس‌شان قرار داده شده است. بازیکنان با پیروزی‌های بیشتر در نبردهای آنلاین، امتیاز کسب می‌کنند و سطح آن‌ها بالاتر می‌رود. این بازی در عین سادگی می‌تواند برای تمامی علاقه‌مندان سبک آنلاین رقابتی گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی Bowmax

MU Origin 2

MU Origin 2

آخرین بازی هفته را هم به یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های MMO اختصاص می‌دهیم که بازیکنان را وارد یک ماجراجویی جدید در سرزمین MU می‌کند. داستان بازی MU Origin 2 راجع به یک قهرمان جوانی است که وظیفه دارد تا پلیدی‌ و اهریمن‌ها را از سرزمین خود بیرون براند. بازیکنان باید در ابتدای بازی، شخصیت خود را از بین کلاس‌های دارک‌نایت، دارک، ویزارد و الف انتخاب کنند و در طول بازی با پیشرفت در خط داستانی، به یک مبارزه حرفه‌ای تبدیل شوند. بازی از سیستم ارتقای شخصیت بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند با کسب سکه و متریال‌های مختلف، شخصیت و تجهیزات جنگی خود را ارتقا بخشند. جدا از بخش داستانی، بازی آیفون و اندروید MU Origin 2 دارای سیاه‌چال‌های مختلفی است که در قالب رویدادهای متفاوت در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که نوع دوربین و مبارزات این بخش با گیم‌پلی اصلی متفاوت است. از نظر طراحی و گرافیک بصری، بازی MU Origin 2 اثری شایسته تجربه کردن در گوشی‌های اندرویدی و آیفون است و اگر از علاقه‌مندان این سبک بازی‌ها هستید، آن را از دست ندهید.

دانلود بازی MU Origin 2

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده