// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Overhit؛ سفر در زمان

Overhit یک بازی موبایل نقش آفرینی داستان محور است که استودیو نت گیمز برای خلق آن از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی دیگر رفته‌ایم؛ اثری که داستان جزء اصلی آن است و برخلاف اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل، نمی‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. بازی اندروید و آیفون Overhit یک بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی است که داستان قابل قبول و سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد. داستان بازی آیفون و اندروید Overhit با یک پیش درآمد شروع می‌شود؛ جایی که پرنسس سوفیا در حال نبرد با نیروهای تاریکی است که به سرزمین‌شان حمله کرده‌اند. حال سوفیا و اعضای گارد سلطنتی‌اش باید برای فهمیدن دلیل حمله دشمنان، عازم جهان‌های مختلف شوند. در بخش پیش درآمد، نحوه روایت داستان و شروع بازی کمی گیج کننده است و شاید مخاطب متوجه داستان نشود، اما رفته رفته این مشکل حل می‌شود و جواب سوال‌های خودتان را پیدا خواهید کرد.

Overhit

از نظر بصری، استودیو نت گیمز برای خلق Overhit از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است

معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل، بازیکنان می‌توانند با یک کاراکتر شخصی‌سازی شده وارد بازی شوند، اما Overhit یک بازی داستان محور با کاراکترهای مشخص و داستانی است. با شروع بازی موبایل Overhit بخش آموزشی را مشاهده می‌کنید. از نظر مبارزات و ساختار گیم‌پلی، Overhit دارای نبردهای نوبتی است. شما دارای یک تیم ۶ نفره هستید در طول مبارزات می‌توانید از قدرت‌های‌شان استفاده کنید. نحوه‌ی انجام مبارزات هم بدین شکل است که هر تیم نوبت مخصوص‌به‌ خودش را دارد و زمانی‌که نوبت یکی از اعضای تیم شما می‌شود، می‌توانید از مهارت‌های کاراکتر مورد نظر یا ضربات عادی استفاده کنید. مهارت‌های هر کاراکتر زمان استفاده مجدد دارند و باید حواس‌تان باشد که در بهترین زمان از آن‌ها استفاده کنید. به‌عبارتی استراتژی نبرد و استفاده از مهارت‌ها Overhit مورد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. استودیو نت گیمز (Nat Games)، سازنده بازی Overhit، سعی کرده است گیم‌پلی این بازی موبایل را خاص و متمایز با سایر بازی‌های شمابه نشان دهد که در این کار موفق بوده است. یکی دیگر از موارد بسیار مهم در طول مبارزات، چینش اعضای تیم‌تان است. ساختمان تیم و قرار گیری اعضا به سه بخش تقسیم می‌شود.

یکی از موارد بسیار مهم در طول مبارزات، چینش اعضای تیم‌تان است

کاراکترهایی را که از جادو استفاده می‌کنند یا در نقش پشتیبان تیم ظاهر می‌شوند، باید در پشت تیم قرار بدهید. این درحالی است که کاراکترهای مبارز که میزان‌ آسیب‌رسانی بالا نقطه قوت‌شان است، در سمت راست و چپ تیم قرار می‌گیرند. در انتها هم کاراکترهایی که نقش تانک دارند، در جلوی تیم قرار خواهند گرفت. معمولا مراحل و ماموریت‌های ابتدایی به‌نحوی طراحی می‌شوند که بازیکنان با ساختار بازی و استفاده از مهارت‌هایی که در اختیارشان قرار داده شده است، آشنا شوند، اما رفته رفته دشمنان چالش‌برانگیزتر از قبل می‌شوند و باید به‌درستی از این استراتژی‌ها استفاده کنید. همچنین بازی اندروید و آیفون Overhit دارای یک بخش احضار قهرمان است که می‌توانید به‌صورت تصادفی قهرمان‌هایی با ارزش‌های مختلف را احضار کنید. هرقدر که ارزش قهرمان شما بیشتر باشد، قطعا کارایی و قدرت تیم هم بالاتر می‌رود. از نظر طراحی و گرافیک بصری، بازی آیفون و اندروید Overhit در سطح بسیار خوبی قرار دارد. تیم سازنده با طراحی ۱۷ مرحله سعی دارد بازیکنان را سرگرم نگه دارد که هر کدام از این مراحل در محیط‌های متفاوتی روایت می‌شوند. همچنین وجود قهرمان‌های متعدد داستانی، مورد دیگری است که Overhit را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرده است.

Overhit

از نظر بصری، استودیو نت گیمز برای خلق Overhit از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است. ازاین‌رو شاهد جلوه‌های بصری بسیار زیبایی هستیم. طراحی کاراکترها در جهان بازی، سه‌بعدی است، اما در نوار HUD یا زمانی‌که در حال گفت‌وگو هستند، در حالت دوبعدی و نقاشی شکل قرار می‌گیرند. این مورد حس‌وحال جالبی به بازی بخشیده است. تنها مشکل بازی موبایل Overhit در این بخش بر می‌گردد به افت فریم‌هایی که در طول مبارزات یا بعضی از میان‌پرده‌ها شاهد هستیم. بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی داستان محور با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و گرافیک زیبا هستید، بازی موبایل Overhit می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین جدا از بخش داستانی، Overhit دارای رویدادهای مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تک‌نفره یا تیمی (وارد شدن به گیلدهای مختلف) هم انجام بدهید و لذت ببرید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Overhit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده