// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

معرفی بازی موبایل MU Origin 2؛ نبرد در سرزمین MU

MU Origin 2 یک بازی نقش آفرینی با المان‌های MMO است که بازیکنان را وارد ماجراجویی تازه‌ای در سرزمین MU می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های MMO دیگر رفته‌ایم. شاید فرق اصلی این بازی با ساخته‌های این چند وقت اخیر را بتوان در عملکرد و بهینه سازی دانست. بازی اندروید و آیفون MU Origin 2 یک بازی نقش آفرینی با حال‌وهوای شرقی است که از نظر داستانی، شباهت بسیاری به‌ساخته‌های این سبک دارد. داستان بازی آیفون و اندروید MU Origin 2 از این قرار است که بازیکنان به‌عنوان یک قهرمان سرزمین پا به بازی می‌گذارند تا پلیدی و اهریمن‌ها را از بین ببرند. در این راه و ابتدای کار، یک جنگجوی ساده هستید، اما با پیشروی در خط داستانی، می‌توانید به یک مبارز همه فن حریف تبدیل شوید.

MU Origin 2

یکی از موارد جذاب بازی در واقع همین سیاه‌چال‌ها هستند که نوع دوربین بازی و مبارزات با گیم‌پلی اصلی، متفاوت است

با شروع بازی موبایل MU Origin 2، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. البته اشاره کنم که سیستم آموزش بازی MU Origin 2 در همان ابتدا تمامی نکات را به شما یاد نمی‌دهد و رفته رفته، بخش‌های مختلف بازی نظیر حرکت کردن، نحوه استفاده از سیاه‌چال‌ها و سیستم ارتقای بازی به بازیکنان یاد داده می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن MU Origin 2 بدین صورت است که در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که ازطریق آن می‌توانید هدایت کاراکتر خود را انجام دهید. در سمت راست هم دکمه‌های مختلفی تعبیه شده‌اند که برای استفاده از مهارت‌های شخصیت‌تان در نظر گرفته شده است. همچنین یک دکمه هم برای ضربه‌زدن، تعبیه شده است. قبل وارد شدن به‌جهان بازی و انجام مراحل، باید کاراکتر خود را انتخاب کنید. بازی دارای سه کلاس دارک نایت، دارک ویزارد و الف است که از پیش شخصی‌سازی شده‌اند و شاید تیم سازنده با قرار دادن کاراکترهای بیشتر یا گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی این سه کلاس، می‌توانست گزینه‌های بیشتری را در دسترس قرار بدهد. هرکدام از این کلاس‌ها مهارت‌ها و قابلیت‌های مخصوص‌به خودشان را دارند که می‌توانید قبل از انتخاب نهایی کاراکترتان، در موردشان اطلاعات کسب کنید.

سیستم آموزش بازی MU Origin 2 در همان ابتدا تمامی نکات را به شما یاد نمی‌دهد و رفته رفته، با بخش‌های مختلف بازی آشنا می‌شوید

ساختار مراحل بازی هم بدین شکل است که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت خودکار انجام بدهید. بازی اندروید و آیفون MU Origin 2 دارای سیستم انجام مراحل خودکار است و تنها کافی است مرحله‌ی مورد نظر را انتخاب کنید تا هوش مصنوعی هدایت شخصیت شما را برعهده بگیرد. همچنین MU Origin 2 دارای یک سیستم ارتقای شخصیت هم هست. با کسب سکه و متریال‌های مختلفی می‌توانید شخصیت و تجهیزات جنگی‌تان را ارتقا دهید. جدا از بخش داستانی، بازی آیفون و اندروید MU Origin 2 دارای سیاه‌چال‌های مختلفی است که در قالب رویدادهای متفاوت در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. یکی از موارد جذاب بازی در واقع همین سیاه‌چال‌ها هستند که نوع دوربین بازی و مبارزات با گیم‌پلی اصلی، متفاوت است. همچنین این بخش هم دارای سیستم مبارزات خودکار است و قبل از شروع سیاه‌چال مورد نظر، می‌توانید درجه سختی آن را انتخاب کنید. درحالت کلی با اینکه این بازی نقش‌آفرینی دارای سیستم هدایت کاراکتر و انجام مراحل خودکار است، اما از اواسط بازی به بعد باید خودتان هدایت شخصیت‌تان را برعهده بگیرید؛ زیرا مبارزات چالشی‌تر از گذشته هستند و باید از مهارت‌های دشمنان جاخالی دهید؛ موردی که هوش مصنوعی آن را انجام نمی‌دهد.

MU Origin 2

از نظر طراحی و عملکرد فنی، بازی موبایل MU Origin 2 در سطح مطلوبی قرار دارد و می‌توانید ساعت‌ها آن را تجربه کنید، بدون اینکه گوشی موبایل یا تبلت شما داغ شود. همچنین از نظر بصری هم بازی دارای گرافیک و چشم‌اندازهای خوبی است. اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی و MMO هستید که بتواند در کنار مراحل اصلی، محتویات با ارزشی را هم ارائه دهد، MU Origin 2 گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی MU Origin 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده