// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bowmax؛ رقابت با حال و هوای مدمکس

Bowmax یک بازی موبایل آنلاین و رقابتی سه‌به‌سه است که تیم سازنده از طراحی‌های مدمکس استفاده کرده است تا جهانی فانتزی را بسازد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آنلاین و رقابتی رفته‌ایم؛ اثری که به‌واسطه‌‌ی طراحی‌ها و گرافیکی که دارد، محیطی فانتزی و بامزه را در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Bowmax، یک بازی رقابتی تیراندازی سه‌به‌سه است که تیم سازنده از طراحی های مدمکس الهام گرفته است. با این گفته شاید فکر کنید که شاهد همان دنیای پسا آخرالزمانی و دیوانه‌وار هستید، اما تنها از ایده‌ی آخرالزمانی بودن بازی و حال‌وهوای محیط الهام گرفته شده است. همچنین نکته‌ی اصلی این است که سازنده توانسته است این ایده را با نوآوری‌های خودش ترکیب کند و بازی آیفون و اندروید Bowmax را خلق کند. از نظر داستانی Bowmax داستان خاصی ندارد و صرفا بازیکنان در نقش کاراکترهایی قرار می‌گیرند که باید یکدیگر را در محیطی برهوت از بین ببرند.

معرفی بازی موبایل Bowmax

چالش اصلی بازیکنان در بازی اندروید و‌ آیفون Bowmax، استفاده به‌موقع و درست از مهارت‌ها و گجت‌هایی است که در دسترس‌شان قرار داده شده است

با شروع بازی موبایل Bowmax یک بخش آموزشی برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن را یاد خواهید گرفت. نحوه‌ی بازی کردن بدین صورت است که تمامی بازیکن‌ها، سوار ماشین‌های جنگی هستند که توسط یک راننده هدایت می‌شوند. حال شما با استفاده از اسلحه‌ خودتان باید به ماشین‌های تیم حرف شلیک کنید و آن‌ها را از بین ببرید. پس از نابودی، هر بازیکن شروع به دویدن در محیط بازی می‌کند و باید با یک ضربه شخص مورد نظر را از بین ببرید. در واقع نحوه نابودی سایر بازیکنان در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول که مرحله‌ی اصلی به‌حساب می‌آید، خراب کردن وسیله نقلیه‌های بازیکنان تیم حریف است. این درحالی است که در مرحله‌ی دوم باید خود بازیکنان را از بین ببرید. نحوه‌ی هدایت کاراکتر و شلیک کردن هم بدین صورت است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده است تا بازیکنان دوربین بازی را تغییر دهند. همچنین در سمت راست و پایین صفحه نمایش هم دکمه‌های دیگری طراحی شده‌اند. دکمه‌های سمت راست برای شلیک کردن، استفاده از نارنجک و قابلیت‌های کاراکترتان است. این در حالی است که دکمه‌های پایین صفحه نمایش، مکان قرار گرفتن شما را تغییر می‌دهند.

معرفی بازی موبایل Bowmax

به‌عبارتی اگر به بازیکن سمت راست یا سمت چپ خودتان دید کاملی ندارید، می‌توانید با این دکمه‌ها جایگاه بهتری پیدا کنید و هدف‌تان را از بین ببرید. چالش اصلی بازیکنان در بازی اندروید و‌ آیفون Bowmax، استفاده به‌موقع و درست از مهارت‌ها و تجهیزات است که در دسترس‌شان قرار داده شده است. هرکدام از این موارد تعداد محدودی دارند و باید حواس‌تان باشد که تمام نشوند. از آن‌جایی که با یک بازی آنلاین رقابتی طرف هستیم، رفته رفته با بردهای بیشتری که کسب می‌کنید، سطح شما هم بالاتر می‌رود و با بازیکن‌های حرفه‌ای‌تری روبه‌رو می‌شوید. ازاین‌رو استفاده نادرست از گجت‌ها می‌تواند باعث باخت تیم‌تان شود. در کنار تمامی این موارد یک بخش ارتقای سلاح هم برای بازیکن‌ها در نظر گرفته شده است. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین رقابتی و متفاوت هستید، بازی آیفون و اندروید Bowmax می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Bowmax


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده