// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تصاویر کاراکتر Biscuit Krueger برای بازی Jump Force منتشر شد

شرکت باندای نامکو تصاویر کاراکتر بیسکویت کروگر از انیمه Hunter x Hunter را منتشر کرد که به‌عنوان بسته الحاقی برای Jump Force عرضه می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به انیمیشن‌های ژاپنی باشید، قطعا نام انیمه هانتر ایکس هانتر (Hunter x Hunter) را شنیده‌اید که در حال حاضر، تعدادی از کاراکترهایش نظیر هیسوکا در بازی Jump Force حضور دارند. حال به‌نظر می‌رسد شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Jump Force، یکی دیگر از کاراکترهای این انیمه را برای حضور در جامپ فورس انتخاب کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، باندای نامکو تصاویری را از شخصیت بیسکویت کروگر منتشر کرده است. بیسکویت کروگر دختر بچه‌ای است که قدرت بالا و عجیبی دارد. زمانی‌که در طول مبارزات به فرم اصلی‌اش تغییر پیدا کند، دختری عظیم الجثه می‌شود که می‌تواند دشمنان خود را به‌راحتی از بین ببرد. در توضیحات بیسکویت کروگر آمده است:

یک شکارچی با ارزش که چهره و سن واقعی خود را پشت ظاهر جوانش پنهان کرده است. درحالی‌که ظاهر اصلی او یک دختر جوان نیرومند است، اما ترجیح می‌دهد در قالب یک دختر بچه باقی‌بماند تا بتواند اطلاعات مهمی را از مبارزه‌ها و اتفاقات مختلف کسب کند.

متاسفانه تاریخ عرضه بیسکویت کروگر برای بازی جامپ فورس اعلام نشده است. Jump Force توانست از زومجی نمره ۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

هرچند گرافیک جامپ فورس به شدت چشم‌نواز است، اما خشک بودن بیش از اندازه میان‌پرده‌های بازی،‌ ماموریت‌های خسته‌کننده و در نهایت تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی، باعث شده است تا با اثری متوسط و در مواقعی ضعیف روبرو باشیم. Spike Chunsoft نتوانسته چه در زمینه داستانی و چه در زمینه موسیقی خوب عمل کند و بازی بعد از چند ساعت به سرعت خسته‌کننده و تکراری می‌شود. اگر طرفدار مجموعه‌های شونن جامپ هستید، این بازی می‌تواند سرگرم‌تان کند، در غیر این صورت بهتر است پول خود را جای دیگری خرج کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده