// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

پیش ثبت نام بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite آغاز شد

طرفداران مجموعه هری پاتر هم اکنون می‌توانند روی اندروید پیش ثبت نام بازی Harry Potter: Wizards Unite را انجام دهند.

علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل کمپانی Niantic (نیانتیک) را به واسطه بازی موبایل Pokémon Go، یکی از مشهورترین بازی‌های پلتفرم موبایل که طبق آمار بیش از ۷۵۰ میلیون بار دانلود شده است، می‌شناسند. موفقیت این بازی باعث شد که کمپانی مذکور با همکاری کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) اقدام به ساخت یک بازی مشابه با محوریت مجموعه هری پاتر به نام بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی‌های موبایل، سازندگان بازی ذکر شده از آغاز پیش ثبت نام آن خبر داده‌اند.

امکان پیش ثبت نام بازی Harry Potter: Wizards Unite در حال حاضر در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است و انتشار آن برای پلتفرم آیفون از طریق فروشگاه App Store به تاریخ دیگری از سال جاری موکول شده است. سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که در آینده برای کاربران دستگاه‌های کمپانی اپل خبر‌های بیشتری منتشر خواهد شد. دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر اندروید می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی Harry Potter: Wizards Unite در فروشگاه گوگل پلی پیش ثبت نام این بازی را انجام دهند و شانس خود را برای دریافت نسخه دسترسی پیش از موعد آن امتحان کنند.

بازی Harry Potter: Wizards Unite را می‌توان حاصل ترکیب بازی Pokémon Go با مجموعه محبوب هری پاتر، به نویسندگی جی کی رولینگ معرفی کرد. در این بازی به عنوان یکی از اعضای Statute of Secrecy Task Force باید دنیای واقعی را کاوش و Foundables (اشخاص و آیتم‌هایی که در دنیای جادوگری اهمیت دارند) را پیدا کنید. پس از این بخش نوبت به آزاد کردن موارد پیدا شده با استفاده از باطل کردن طلسم Confoundable است.

پایه و اساس بازی Harry Potter: Wizards Unite مشابه بازی Pokémon Go است، اما این بازی دارای المان‌هایی است که آن را از ساخته قبلی کمپانی نیانتیک متمایز می‌کند. بازی مذکور شباهت‌های بسیاری با بازی‌های سنتی سبک نقش آفرینی دارد. بازی Harry Potter: Wizards Unite تمرکز بیشتری روی داستان دارد، از شخصیت‌هایی بهره می‌برد که دیالوگ‌های‌شان توسط صدا‌پیشه ادا شده است و عناصری همچون درخت مهارت‌ها و ساخت معجون در آن وجود دارند.

تاریخ دقیق عرضه بازی Harry Potter: Wizards Unite از سوی کمپانی‌های نیانتیک و برادران وارنر اطلاع‌رسانی نشده است و سازندگان تنها به اعلام انتشار در مقطع زمانی نامعلومی از سال میلادی جاری اکتفا کرده‌اند. این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود، اما با تاخیر همراه شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده