// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

بازی واقعیت افزوده هری پاتر معرفی شد

سازندگان بازی Pokemon Go در حال ساخت یک بازی واقعیت افزوده بر اساس سری محبوب هری پاتر هستند.

بسیار سخت است که موفقیت بازی‌ واقعیت افزوده‌ی کمپانی نیانتیک (Niantic)، یعنی Pokemon Go، را نادیده بگیریم. با توجه به اخبار بازی موبایل، بازی Pokemon Go روز به روز بین مردم محبوب‌تر می‌شود و موفقیت خوبی را برای کمپانی سازنده‌اش کسب کرده است. حال کمپانی Niantic باری دیگر در پی ساخت یک بازی واقعیت افزوده بر اساس یک مجموعه‌ی پرطرفدار است، ولی این‌ بار با هری پاتر طرف هستیم! بازی Harry Potter: Wizards Unite با همکاری کمپانی‌ برادران وارنر و استودیوی Portkey در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی جدید هری پاتر در دسترس نیست و مکانیک‌های گیم‌پلی به‌صورت قطعی مشخص نشده است. با این حال، چندی پیش کمپانی Niantic تایید کرد که آن‌ها در بازی‌های آینده راهنمایی‌های صوتی نیز قرار می‌دهند؛ چرا که ثابت نگه داشتن تلفن همراه برای مدت زیادی باعث احمق به نظر آمدن بازیکن‌ها می‌شود. با توجه به صحبت‌های اعضای Niantic احتمال استفاده از ‌راهنمایی‌های صوتی در بازی هری پاتر وجود دارد.

بازی جدید هری پاتر نیز همانند بازی‌ واقعیت افزوده‌ی قبلی کمپانی Niantic، با نام Ingress، ساخته می‌شود. بازیکن‌ها در دنیای بازی حرکت می‌کنند و Power-up جمع‌آوری می‌کنند. همچنین سیستم دفاع از مکان‌های مختلف نیز مانند سیستم باشگاه Pokemon Go در بازی Harry Potter: Wizards Unite حضور دارد. با توجه‌ به طرفداران بی‌شمار سری هری‌پاتر، مکانیک‌های گیم‌پلی بازی جدید Niantic زیاد هم مهم نیست؛ چرا که در هر صورت از آن استقبال بی‌سابقه‌ای خواهد شد.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده