نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶

بازی Harry Potter: Wizards Unite سال 2019 منتشر خواهد شد

Harry Potter: Wizards Unite جدیدترین بازی سازندگان Pokemon Go است که طبق اولین تیزر منتشر شده از آن، قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی گوشی‌های هوشمند شود.

استودیو نیانتیک که آن را با ساخت بازی جذاب و جریان‌ساز Pokémon GO می‌شناسیم، سال گذشته مشخص کرد که اثر بعدی‌اش دقیقا مثل Pokémon GO، یک بازی واقعیت‌مجازی خواهد بود. حالا می‌دانیم که این بازی، یک اثر جدید در دنیای بی‌نهایت جذاب هری پاتر است و Harry Potter: Wizards Unite نام دارد. در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی Harry Potter: Wizards Unite با انتشار یک تریلر کوتاه، مشخص کردند که این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی پلتفرم‌های iOS و اندروید خواهد شد. در توضیحات بازی چنین مواردی ذکر شده است:

بازیکنان در طول بازی، جادوهای مختلفی را فرا می‌گیرند، به دنیا و شهرهای دیگر بازیکنان سر خواهند زد و با متحد شدن با آن‌ها، دشمنان و هیولاهای افسانه‌ای را شکست خواهند داد.

بازی Harry Potter: Wizards Unite در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی گوشی‌های هوشمند خواهد شد. در بلاگ رسمی بازی، پیش‌زمینه‌ی داستانی بازی اینگونه توصیف شده است:

به‌هوش باشید که رفتار شرورانه‌ی جادوگران پلید، بدون هیچ خبر و هشداری، در جهان ماگل‌ها دیده شده است! امیدواریم که این موضوع برای مدتی کوتاه طول بکشد و ماگل‌های بی‌تفاوت از آن مطلع نشوند. از تمامی ساحره‌ها و جادوگرها می‌خواهیم که چوب دستی‌ها و عصاهای خود را آماده و برای برگرداندن آرامش به جهان به ما ملحق شوند؛ در غیر این صورت، با یکی از بدترین و ترسناک‌ترین دروه‌های تاریخ از زمان اسمش را نبر، روبه‌رو خواهیم شد!

شما به عنوان یکی از اعضای سازمان مخفی ایجاد شده میان دو وزارت سحر و جادو و کنفدراسیون جهانی جادوگرها، جست و جوی خود را برای یافتن ناهنجاری‌هایی که جادوگرهای پلید در جهان ماگل‌ها به‌وجود آورده‌اند، شروع خواهید کرد.

در ادامه، توجه شما را به تماشا تریلر این بازی جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده