// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Fumble Fang؛ خفاش سرگردان

بازی موبایل Fumble Fang روایتی از یک خفاش سرگردان است که باید از موانع عبور کند و بتواند به تابوت ایمنی برسد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

در بازی موبایل Fumble Fang ساخته Fire Giant Entertainment, Inc. باید کنترل یک خفاش را برعهده بگیرید و از موانع عبور کنید. گیم‌پلی بازی چالش‌های خاص خودش را دارد و کمی بدقلق است. به‌همین دلیل است که باید مدام روی صفحه نمایش ضربه بزنید و از برخورد وی با موانع و کشته شدنش جلوگیری کنید. پاورآپ‌ها و وجود اچیومنت‌های جذاب، باعث می‌شود که بازیکنان علاقه بیش‌تری به ادامه بازی و پیشرفت داشته باشند.

بازی Fumble Fang به‌مانند دیگر آثار سرگرم کننده این پلتفرم یک اثر جذاب و ساده است که کنترل یک خفاش را برعهده دارید و باید از موانع بسیاری عبور کنید. این روند باعث شده است که با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو باشیم. کنترل این خفاش با لمس طرفین صفحه نمایش انجام می‌شود و باید مسیر را خودتان تعیین کنید. شاید در ابتدا موانع بسیار ساده به‌نظر برسند، اما حرکت کردن با این خفاش چالش‌های خاص خودش را دارد و کمی مشکل است. نور خورشید کم کم از بالا می‌رسد و باید قبل از رسیدن آن بتوانید امتیازات لازم را کسب کنید و در نهایت به تابوتی که در انتهای هر مرحله قرار دارد برسید. می‌توانید از پاورآپ‌های مختلفی استفاده کنید و حرکت در محیط را ساده‌تر کنید. می‌توانید سپر دریافت کنید و از تیغه‌هایی که بین راه قرار دارند مصون بمانید. در هر مرحله شما پنج نوار سلامتی دارید که با برخورد به تیغه‌ها یا پرس شدن بین سنگ‌ها کاهش می‌یابند. در ادامه مراحل سخت‌تر می‌شوند و موانع پویا به بازی اضافه می‌شوند. این شما هستید که باید در هدایت خفاش مهارت پیدا کنید و قلق عبور از جاهای باریک و مرتفع را بدانید.

Fumble Fang
Fumble Fang
Fumble Fang

در بازی اندروید و آیفون Fumble Fang می‌توانید از پاورآپ‌های بسیاری استفاده کنید. کسب سکه‌های دو برابری و استفاده از سپر برای عبور بهتر از موانع جزوی از آن‌ها است. خفاش‌های دیگری هم هستند که می‌توانید از بخش فروشگاه خریداری کنید و تنوع بیش‌تری به بازی بدهید. مسیرها پیچ در پیچ هستند و رفته رفته طولانی‌تر هم می‌شوند. هرچه قدر که در زمان کمتری مرحله را به پایان برسانید، می‌توانید از امتیاز بهتری برخوردار شوید. بازی دارای المان‌های رکوردزنی است و وقتی که به سیستم گیم‌پلی بازی عادت کردید می‌توانید امتیازات بالاتری برای هر مرحله ثبت کنید.

گیم‌پلی بازی چالش‌های زیادی دارد و باید رفته رفته به آن عادت کنید

محیط بازی آیفون و اندروید Fumble Fang از جاهای مخفی زیادی تشکیل شده است و می‌توانید جوایز ویژه‌ای را نظیر جم و سکه‌های دسته‌ای کسب کنید. هرچه قدر که نوار سلامت خود را تا آخر حفظ کنید، می‌توانید از شانس‌های دوباره بهره‌مند شوید و با چالش‌های بیش‌تری در انتهای مراحل روبرو شوید. خوردن سکه‌های بیش‌تر هم باعث می‌شود که به خفاش‌های بیش‌تری دسترسی داشته باشید و به همه اچویمنت‌های بازی دسترسی داشته باشید.

Fumble Fang
Fumble Fang
Fumble Fang

بازی Fumble Fang چیز زیادی بر عرضه ندارد، اما در عین حال می‌تواند برای چند ساعت سرگرم کننده باشد. کنترل یک خفاش از بین سیاه‌چال‌های مخوف لذت بخش است و چالش خوبی محسوب می‌شود. سکه‌ها در هر جایی از محیط وجود دارند و برای کسب برخی از آن‌ها باید به‌سختی به گوشه و کنار محیط بروید و به آن‌ها برسید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fumble Fang


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده