// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Moshpit؛ بدن‌های رقصان در هوا

در بازی Moshpit، بدن‌های رقصان در هوا می‌بینیم که با آهنگ به صحنه شور می‌دهند و شما در این بین باید بقیه را از محیط خارج کنید.

بازی موبایل Moshpit اثر متفاوتی در سبک شبه بتل رویال است که به سادگی می‌توانید تجربه کنید و برای مدتی هم که شده سرگرم شوید. ریتم بازی بسیار ساده است و تنها باید بقیه افرادی که روی صحنه حضور دارند را به پایین هل دهید و کاری کنید که فقط شما باقی بمانید. بازی اندروید Moshpit به واسطه ارائه فیزیک چالش برانگیز و البته خنده‌دار می‌تواند جالب توجه باشد.

از همان شروع بازی آیفون Moshpit متوجه هدف خواهید شد و تنها با فشردن و گرفتن صفحه نمایش می‌توانید بدنی که به شما سپرده شده است را حرکت دهید و چالش را شروع کنید. بیش از ۳۲ سطح برای بازی تعیین شده است که رفته رفته سخت‌تر می‌شود و می‌توانید در خلال آن‌ها باس‌های جذابی را هم تجربه کنید. موسیقی راک نواخته می‌شود و افرادی که در صحنه حضور دارند به‌صورت دیوانه‌وار شروع به پرش می‌کنند. شما به عنوان یکی از این افراد باید کاری کنید که بقیه به زمین بیفتند و در نهایت شما به عنوان آخرین فرد ایستاده روی صحنه، پیروز شوید. این روند تا آخر ادامه پیدا می‌کند و البته چالش‌ها و موانع هم افزایش می‌یابد. از موانع بازی می‌توان به بمب‌ها و وسایلی اشاره کرد که از هوا آویزان می‌شوند و چالش انداختن دیگر افراد را برای‌تان سخت‌تر می‌کنند. اگر هنگام انفجار بمب‌ها نزدیک به آن‌ها باشید، به شکل سختی پرتاب می‌شوید و به احتمال زیاد از صحنه پرتاب خواهید شد. سعی کنید که این بمب‌ها را زیر پای دیگر افراد حرکت دهید و تعداد زیادی را از میدان به در کنید. رقابت با دیگران واقعا جذاب است و کشن هیجان انگیزی را در ادامه تجربه خواهید کرد.

بازی به‌نوعی در سبک بتل رویال طراحی شده است و به ساده‌ترین شکل ممکن همان وظیفه به شما سپرده شده است. تفاوت در این است که دیگر بازیکنان آنلاین نیستند و به‌صورت سطح به سطح بازی را تجربه خواهید کرد. این روزها بهترین بازی های اندروید آثاری هستند که بتوانند در سادگی تمام بازیکنان را سرگرم کنند و آن‌ها را ترغیب کنند که برای مدت زمان بیش‌تری این آثار را تجربه کنند. Moshpit هم سعی می‌کند که در بعد کوچکی به این امر مهم برسد و در عین خنده‌دار بودنش سرگرم کننده نیز باشد. گیم‌پلی بازی بدین شکل است که با ضربه زدن آدمک به پرواز در می‌آید و با نگه داشتن صفحه هم می‌توانید افراد را حل دهید و کم کم به پایین بلغزانید.

Moshpit

بازی Moshpit مبتنی بر فیزیک طنزآمیزی است و انیمیشن حرکت‌ها و نحوه پرش هرکدام از افراد جذاب است. این فیزیک کار شما را سخت‌تر می‌کند و گاها همه در هم گره می‌خورند و باید از اول کار را شروع کنید. با توجه به اینکه هوش مصنوعی بازی بر پایه المان‌های تصادفی پی‌ریزی شده است، انتظار هر اتفاق غیرمنتظره‌ای را داشته باشید. این اتفاقات به‌نوعی هستند که شما را از یک برنده به بازنده تبدیل می‌کنند و جایی که انتظارش را ندارید در شرایط سختی قرار می‌گیرید. موسیقی متن بازی عالی است و از سبک‌های مختلف راک استفاده شده است. در کل گرافیک ساده‌ای را شاهد هستیم و بازی برای مدت زیادی نمی‌تواند جذابیت خودش را حفظ کند.

ترکیب خشونت غیرمتعارف و موسیقی متال می‌تواند برای‌تان جذاب باشد

سرعت بازی فوق العاده بالا است و باید در هر زمان دست‌تان روی صفحه باشد تا بتوانید از شرایط بحرانی خارج شوید. خشونتی جذاب در بازی Moshpit برقرار است و هر زمان می‌تواند آدرنالین‌تان را بالا ببرد. این خشونت و اکشن هیجان انگیز که با موسیقی راک همراه می‌شود، می‌تواند ترکیب جذابی احساس شود و علاقه‌مندان سخت‌گیر این پلتفرم را راضی نگه دارد. در  حالت کلی بازی صرفا برای پرکردن اوقات فراغت طراحی شده است و احتمالا برای یک روز می‌تواند روی گوشی شما دوام داشته باشد.

Moshpit

 باس فایت‌ها معمولا چالش سخت‌تر و افراد غول پیکری هستند. حرکت دادن آن‌ها کمی سخت‌تر است اما بازهم می‌توانید از بمب‌ها استفاده کنید و با چاشنی شانس پیروز شوید. البته باید حواس‌تان باشد که با ضربات سهمگین آن‌ها به پایین پرت نشوند و آدمک‌های کوچک‌تر را هم در نظر داشته باشید. بمب‌ها تا زمانی که دست نخورده باشند عمل نمی‌کنند و مهم است که در مدت زمان دقیقی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همانند سبک این موسیقی، شما هم باید صحنه را به آتش بکشید و پرواز کنان همه را از صحنه به بیرون پرتاب کنید. در این راه نباید چیزی جلودار شما باشد و بدون ناامید شدن به وارد کردن ضربات خود ادامه دهید 

بازی Moshpit گرافیک و گیم‌ پلی ساده‌ای دارد و می‌تواند برای ساعتی سرگرم کننده باشد. رمز موفقیت در بازی سرعت بالا است و درکنارش باید از چانشی شانس هم برخوردار باشد تا اتفاقات تصادفی شما را گرفتار نکند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی آیفون و اندروید Moshpit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده