نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat جلو افتاد

شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما از تغییر تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat و جلو افتادن آن خبر داده‌اند.

از ماه شهریور امسال، مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) در استرالیا رسما آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکشن و مورد انتظار قرار است کمی زودتر اکران شود. قسمت جدید فیلم Mortal Kombat در ابتدا قرار بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود و حال شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما اعلام کردند که این فیلم قرار است ۲ ماه زودتر و در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود و برادران وارنر امیدوار است این تاریخ اکران به فروش بهتر فیلم در گیشه کمک کند. در حال حاضر در این تاریخ، فیلم مورتال کامبت باید با فیلم 355 با بازی پنه‌لوپه کروز، لوپیتا نیونگو و جسیکا چستین از شرکت یونیورسال پیکچرز در گیشه رقابت کند.

جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کینو، سیسی استرنجر در نقش ملینا، الیزا کادول در نقش نیتارا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی ریبوت این فیلم نیز بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، خواهد بود. همچنین جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته باشد. 

پیش از این، فیلم Mortal Kombat به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد. این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده