نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat اعلام شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Mortal Kombat به تهیه کنندگی جیمز وان را رسما تایید و اعلام کرد.

در طی سال‌های اخیر شاهد تلاش کمپانی برادران وارنر برای ساخت اقتباس سینمایی جدیدی براساس مجموعه بازی مبارزه‌ای بسیار محبوب مورتال کامبت (Mortal Kombat) بودیم که مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است در کشور استرالیا انجام شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat تایید و اعلام شده است. برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم اکشن برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. نکته جالب اعلام تاریخ فیلم مورتال کامبت این است که کمپانی سونی پیکچرز نیز مدتی پیش اعلام کرد که فیلم Masters of the Universe قرار است در این تاریخ اکران شود و حال برادران وارنر نیز این تاریخ را برای اکران فیلم Mortal Kombat در نظر گرفته است.

Mortal Kombat 11

علاوه بر فیلم Masters of the Universe، ریبوت فیلم Mortal Kombat در این تاریخ اکران باید با انیمیشن Nimona (نیمونا) و فیلمی بدون نام از یونیورسال پیکچرز در گیشه رقابت کند. پیش از این، فیلم Mortal Kombat به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینما تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد.

ریبوت فیلم Mortal Kombat به تهیه کنندگی  جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در دست ساخت است. او پیش از این اعلام کرده بود که برادران وارنر برای ساخت این فیلم، شتابزده عمل نخواهد کرداورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Mortal Kombat را بر عهده دارند. همچنین سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، احتمالا کارگردانی ریبوت فیلم Mortal Kombat را بر عهده خواهد داشت. هنوز حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده