نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat آغاز شد

گرگ روسو، نویسنده فیلم Mortal Kombat با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) رسما آغاز شده است. گرگ روسو که به‌همراه اورن اوزیل و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن مورد انتظار که براساس یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای بسیار محبوب در دست ساخت است، رسما آغاز شده است. او همچنین در توییت خود به خدایان الدر اشاره کرده، اما از اطلاعات اطلاعات بیشتری خودداری کرده است. در تصویر منتشر شده تنها شاهد کلاکت فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat که نام و لوگوی فیلم روی آن قابل مشاهده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم مورتال کامبت در کشور استرالیا جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 فیلم Mortal Kombat

جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کانو، سیسی استرنجر در نقش ملینا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی ریبوت این فیلم نیز بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، خواهد بود. همچنین جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته باشد. 

پیش از این، فیلم Mortal Kombat به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینما تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد.

قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده