نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Resident Evil 3 با همکاری استودیوی جدیدی به ریاست مدیرعامل سابق پلاتینیوم گیمز ساخته می‌شود

Resident Evil 3 با همکاری استودیو جدیدی به ریاست تاتسویا مینامی، عضو سابق کپکام و پلاتینیوم گیمز ساخته می‌شود.

بعد از این که در طول چند هفته‌ی گذشته اخبار متعددی از بازسازی بازی Resident Evil 3 منتشر شد، بالاخره کپکام به صورت رسمی خبر ساخت نسخه بازسازی شده‌ی سومین بازی از سری محبوب Resident Evil را منتشر کرد. همانطور که احتمالاً شما هم تریلر معرفی این بازی را مشاهده کردید، با ویدیوی بسیار کوتاهی مواجه بودیم که نام یک استودیوی ناشناخته به اسم M-Two را به نمایش می‌گذاشت.

گزارش جدید VGC، اطلاعات خوبی از ماهیت M-Two و نقشی را که در توسعه نسخه بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 خواهد داشت در اختیار ما قرار می‌دهد. بر این اساس، M-Two نام استودیوی جدیدی است که با پشتیبانی کپکام و به ریاست تاتسویا مینامی، از اعضای قدیمی و باسابقه این شرکت تأسیس شده است. مینامی چندین سال پیش، به عنوان مدیرعامل شرکت Platinum Games منسوب شده بود که بعد از کناره گیری و جدایی از این شرکت در سال ۲۰۱۶ به کپکام پیوست.

مینامی در کپکام نقش مهمی در توسعه و ساخت بازی‌های بزرگی از جمله چند نسخه از مجموعه Resident Evil، بازی‌های Mega Man، Devil May Cry و Street Fighter داشت. در ادامه گزارش VGC می‌خوانیم که بسیاری از اعضای M-Two را کارمندان سابق Platinum و خود کپکام تشکیل می‌دهند و این استودیو حدود یک سال است که فعالیت خود را روی Resident Evil 3 آغاز کرده است.

یکی دیگر از نکات جالبی که در گزارش مذکور مشاهده می‌کنیم، علت نامگذاری این استودیو به نام M-Two است. ظاهراً مینامی در زمان تأسیس این استودیو، ­از شینجی میکامی، عضور سابق کپکام و از سازندگان بازی Resident Evil درخواست کرده تا او را در این مسیر همراهی کند. لذا از دو حرف M در ابتدای نام مینامی و میکامی برای نامگذاری این استودیو استفاده شده است. البته بعدها میکامی تصمیم گرفت تا در استودیوی Tango Gameworks از کمپانی بتسدا به فعالیت خود ادامه دهد ولی نام M-Two همچنان باقی مانده است.

Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده