// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه کالکتور ادیشن بازی Resident Evil 3 معرفی شد

به‌تازگی نسخه کالکتورز ادیشن بازی Resident Evil 3 معرفی شده است و دارای اکشن فیگور ۲۹ سانتی متری جیل ولنتاین است.

دیروز عصر بود که در جریان برنامه State of Play، بازی Resident Evil 3 با انتشار یک تریلر معرفی شد. درواقع رزیدنت ایول 3، نام نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3: Nemesis است و در فروردین ماه ۹۹ هم عرضه می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در ادامه معرفی رزیدنت ایول 3، نسخه کالکتورز ادیشن این بازی هم معرفی شد که ظاهر بسیار زیبایی دارد. نسخه کالکتورز ادیشن بازی Resident Evil 3 تنها در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ قرار دارد و ۱۷۹.۹۹ دلار هم قیمت گذاری شده است. این نسخه ویژه دارای یک مجسمه تقریبا ۲۹ سانتی متری از جیل ولنتاین، نقشه راکن سیتی، دیسک ساندترک، بازی اصلی و آرت بوک است که در جعبه‌ای به نام S.T.A.R.S. Item Box قرار گرفته‌اند.

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه کالکتورز ادیشن تنها برای کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 درنظر گرفته شده است. ازطرفی نسخه قرار گرفته روی بازی، نسخه استاندارد است. در انتها مشخص شده است که این نسخه هم همزمان با عرضه بازی، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تصویر نسخه کالکتورز ادیشن Resident Evil 3 را اینجا مشاهده کنید. Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۹ (۳ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده