// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Hot Dot: یک بازی آرکید چالش برانگیز

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ چالش برانگیز به نام ‎Hot Dot که یک بازی آرکید و Casual است، رفته‌ایم.

پلتفرم موبایل به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص خود دارای بازی‌هایی متفاوت نسبت به کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی است و می‌توان گفت بیشتر بازی‌های موفق این پلتفرم بیشتر دارای گیم‌پلی روان و کنترل‌های آسانی هستند. به همین دلیل و در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، نوبت به یک بازی جذاب و سرگرم کننده رسیده است که توسط Maciej Zak به طور مستقل و انحصاری برای iOS ساخته شده است. بازی آیفون Hot Dot یک بازی آرکید جذاب و دشوار است که تمرکز و دقت بازیکنان را به چالش می‌کشد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌طور رایگان از اپ‌استور با حجم حدود ۹۰ مگابایت دانلود کنند و به همین دلیل نیز شاهد حضور تبلیغات ویدیویی در این بازی هستیم که با خاموش کردن اتصال اینترنت، این موضوع هم حل خواهد شد. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی Hot Dot از آن دسته بازی‌هایی است که با داشتن گیم‌پلی دشوار و تازه، سعی در به چالش کشیدن دقت و تمرکز بازیکنان دارد و تمرکز اصلی گیم‌پلی بازی روی سنجش هماهنگی دو دست و سرعت عمل بازیکنان است. این بازی رایگان یک بازی بی‌انتها به شمار می‌رود و بازیکنان باید در هر نوبت، برای ثبت رکورد بالاتر تلاش کنند. ثبت هر امتیاز در بازی Hot Dot به این صورت انجام می‌گیرد که بازیکنان باید با زمان بندی صحیح، زمانی که نقطه تحت کنترلشان، داخل مربعی که از بالای صفحه سقوط می‌کند قرار بگیرد، سمت چپ صفحه نمایشگر را لمس کنند. بازیکنان همچنین باید با لمس مداوم سمت راست نمایشگر، مانع سقوط نقطه شوند و با هر لمس این نقطه کمی به بالا جهش می‌کند. 

بازی Hot Dot یک بازی مستقل است که به خوبی بازیکنان پلتفرم iOS را به چالش می‌کشد

نکته دیگری که ثبت رکورد بالا در بازی Hot Dot را سخت‌تر می‌کند، چرخ دنده‌هایی هستند که به طور مداوم از دو سمت نمایشگر وارد بازی می‌شوند و در صورت برخورد با نقطه، رکورد بازیکنان تا همان امتیاز ثبت شده و بازیکنان باید دوباره تلاش کنند. در بخش گرافیک نیز، بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به جا می‌گذارد و بازی در عین سادگی، از طراحی‌های با کیفیت و خوش آب و رنگی استفاده می‌کند. تغییر رنگ‌های مداوم محیط بازی مانع از یکنواخت شدن ریتم بازی Hot Dot برای بازیکنان می‌شود و با وجود انیمیشن‌های کم، به جزئیاتی مانند تغییر رنگ‌ها یا شعله ور شدن نقطه زمانی که در داخل مربع قرار می‌گیرد، در بازی توجه زیادی شده است. در بخش موسیقی متن و صداگذاری نیز با  توجه به مستقل بودن بازی، شاهد تنوع خاصی نیستیم و یک موسیقی متن مدام در طول بازی تکرار می‌شود که شاید این امر باعث شود تا بازیکنان با بستن صدای بازی، در سکوت و با دقت و تمرکز بیشتری به تجربه‌ی بازی Hot Dot بپردازند. 

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که از بازی‌های ساده و تکراری که این روزها اپ‌استور و گوگل‌پلی را پر کرده‌اند، خسته شده‌اید و به دنبال یک بازی چالش برانگیز هستید، Hot Dot یک گزینه کاملا مناسب و یک اثر منحصر به فرد است که می‌توان آن را به صورت کاملا آفلاین روی دستگاه‌های با سیستم‌ عامل iOS به طور رایگان تجربه کرد.

دانلود بازی Hot Dot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده