// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

آپدیت جدید Call of Duty Mobile حالت زامبی و پشتیبانی از کنترلرها را به بازی می‌آورد

جدیدترین به‌روزرسانی Call of Duty Mobile در کنار حالت زامبی، قابلیت بازی کردن با کنترلر را نیز به بازی اضافه می‌کند.

چندی پیش بازی موبایل کالاف دیوتی با نام Call of Duty Mobile برای آیفون و اندروید منتشر شد و توانست عملکرد بسیاری خوبی از خود نشان دهد. سازندگان با انتشار آپدیت‌ و محتویات مختلف کماکان قصد دارند که به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند. حال جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty Mobile معرفی شد که در برخی از مناطق هم‌اکنون در دسترس است و تا ۲۴ ساعت آینده برای تمامی کاربران قابل دانلود خواهد بود.

به‌روزرسانی جدید بازی موبایل کالاف دیوتی شامل پشتیبانی از کنترلرها می‌شود که پیش‌تر از بازی حذف شده بود و سازندگان وعده داده بودند که به‌زودی این قابلیت را به بازی برمی‌گردانند. در کنار اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر‌ها، شاهد حالت محبوب زامبی (Zombies) نیز هستیم. اما این همه محتویاتی نیست که در حال حاضر برای بازی در نظر گرفته شده است. سازندگان خاطرنشان کردند که نقشه‌ها، بتل پس جدید و «محتویات دیگری» نیز در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) به بازی می‌آیند.

جدیدترین آپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل هم‌اکنون در برخی از کشور‌ها در دسترس است و تا ۲۴ ساعت آینده نیز به دست دیگر کاربران می‌رسد. بازی Call of Duty به صورت رایگان یا به اصطلاح Free to Play قابل دانلود و تجربه است.

بازی Call of Duty Mobile در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید بررسی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده