نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

تیم Team Spirit به عرصه رقابت‌های بازی Dota 2 بازگشت

تیم اسپیرت پس از امضای قرارداد با بازیکنان تیم Positive Guys به عرصه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2 برگشت تا برای کسب امتیاز مورد نیاز برای راه‌یابی به مسابقات اینترنشنال آتی با سایر تیم‌ها مبارزه کند.

تیم اسپیرت از زمان ورود به‌ عرصه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2، حضور پایداری در منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع داشته و از سال ۲۰۱۶ با گردآوری یک ترکیب در هر فصل، به ‌موفقیت‌هایی دست یافته است. سازمان Team Spirit در مرداد ماه امسال راه خود را از بازیکنان تیم جدا کرد، اما حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این سازمان پس از توافق با بازیکنان تیم Positive Guys دوباره به میادین بازگشته است. تیم پازتیو گایز از بازیکنان منطقه‌ی CIS تشکیل شده بود؛ بازیکنانی که پس از خروج از سایر تیم‌ها یا منحل شدن آن‌ها به این تیم پیوستند. این تیم که میهایل “Misha” آگاتوف را به‌عنوان کاپیتان در ترکیب دارد، در فاز دومِ مرحله‌ی مقدماتیِ نخستین رویدادهای ماینور و میجور فصلِ جاری بر تیم‌هایی نظیر Natus Vincere و Virtus Pro غلبه کرد و به مسابقات MDL Chengdu Major راه یافت. تیم اسپیرت با انتشار یک توییت تازه درباره‌ی بازگشت به میادین گفت:

ما تیم رشته‌ی Dota 2 خود را بسیار دوست داریم. ترکیب تیم به این شکل است: iLTW ،Ergon ،Ghostik ،Immersion و Misha.

ترکیب تازه‌ی Team Spirit افتخارات کمتری را نسبت به ترکیب سابق آن که از بازیکنان تیم Old But Gold تشکیل شده بود، در کارنامه دارد. ترکیب سابق این تیم که بازیکنان محبوبی از منطقه‌ی CIS در آن دیده می‌شد، پیش از آن که فرصت شکوفایی توانایی‌هایش را پیدا کند، به‌وسیله‌ی سازمان کنار گذاشته شد.

ایگور “iLTW” فایلاتوف، الکساندر “Immersion” ملسکوی و میهایل “Misha” آگاتوف بازیکنان بااستعدادی هستند که پیش از این در سازمان‌های برجسته‌ای برای کسب امتیاز Dota Pro Circuit به‌رقابت می‌پرداختند. این تیم همچنین جواز حضور در نخستین رویداد میجور این فصل را به‌دست آورده است که این موضوع از قدرت بالای آن‌ها حکایت دارد.

مسابقات MDL Chengdu Major تا تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) آغاز نخواهد شد؛ بنابراین Misha و تیمش پیش از اینکه نیازی به اثبات خودشان داشته باشند، می‌توانند برای مدتی زیر سایه‌ی سازمان Team Spirit تمرین کنند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده