// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Destiny Knights: شوالیه های سرنوشت

بازی موبایل Destiny Knights روایت‌گر داستان شوالیه‌هایی است که باید انسان‌ها و تمدن‌شان را از دست مخالفان باستانی نجات بدهند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی داستان محور رفته‌ایم؛ اثری که جدا از محتویات داستانی، مواردی را برای کاربران خود تدارک دیده است تا هیچ‌وقت احساس خستگی نکنند و ساعت‌ها سرگرم شوند. بازی اندروید Destiny Knights، ساخته استودیو Netmarble، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در ظاهر به‌نظر می‌رسد مبارزات نوبتی را در خود جای داده است، اما این بازی با تمام حال و هوای شرقی‌اش دارای مبارزات مدرن و جذابی است که شما را به‌خود جذب خواهد کرد. داستان بازی موبایل Destiny Knights روایت‌گر ماجراجویی پنج شوالیه است که برای نجات سرزمین‌شان و تمدن انسان‌ها، باید به‌سراغ سرزمین‌ها و راز و رمز‌های باستانی بروند تا با کشف قدرت‌شان، بتوانند جلوی یک تهدید باستانی ایستادگی کنند.

بازی موبایل Destiny Knights

در بازی Destiny Knight بازیکنان می‌توانند کاراکترهای جدیدی را در کنار کاراکترهای اصلی احضار کنند و در تیم‌شان قرار بدهند

نکته‌ی جالب بازی اندروید Destiny Knights این است که با شروع بازی باید فایل دیتا را دانلود کنید، اما در هنگام دانلود فایل یک مستند کوتاه از نحوه‌ی ساخت بازی و کاراکترهای آن برای کاربران به نمایش در می‌آید. این مستند به‌خوبی می‌تواند بازیکنان را با حال و هوای بازی موبایل Destiny Knights آشنا کند و متوجه ساختار بازی شوند. با ورود به جهان بازی، در جریان سه مرحله‌ی مختلف نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان آموزش داده می‌شود. Destiny Knights یک بازی نقش‌آفرینی تیمی است. در اینجا شما در نقش کاراکتری به نام اشر در کنار دو کاراکتر دیگر یک تیم سه‌ نفره را تشکیل می‌دهید و وارد مراحل بازی می‌شوید. در جهان Destiny Knights مراحل مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که هرکدام در سرزمین‌های مختلفی روایت می‌شوند. زمانی که وارد یک مرحله می‌شوید، نیازی نیست هدایت کاراکتر را به‌دست بگیرید، زیرا این مورد به‌صورت خودکار توسط هوض مصنوعی انجام می‌شود. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که از مهارت‌های کاراکترهای بازی استفاده کنید. هر کاراکتر دو مهارت دارد که با توجه به نوع کاراکترتان، عملکرد مهارت‌ها هم متفاوت خواهد بود. برای مثال کاراکترهای پشتیبان دارای مهارت‌هایی نظیر Heal کردن یا آسیب‌رساندن دسته جمعی هستند. این در حالی است که کاراکترهای مبارز می‌توانند ضربات قدرتمندی را روی حریف اعمال کنند. در این میان یکی از مهارت‌های کاراکترهای مبارز، ویژگی‌ای است که باعث می‌شود ضربات قدرتمند دشمنان دفع شود و اصطلاحا در حالت Break قرار بگیرند. از این رو برای چیدن تیم‌تان حتما باید از یک کاراکتر مبارز استفاده کنید.

بازی موبایل Destiny Knights

جدا از مراحل داستانی، یک سری سیاه‌چال هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با انجام مراحل پاداش کسب می‌کنید که می‌توانند آیتم‌هایی برای ارتقای کاراکتر بازی یا دریافت آیتم‌های احضار هم‌تیمی‌های جدید است. حال سیاه‌چال‌ها مواردی هستند که با کامل کردن‌شان می‌توانید پاداش‌های ارزنده‌تری را دریافت کنید. در واقع درجه سختی مراحل در محیط‌های بازی به‌نحوی است که شما را مجبور به انجام این سیاه‌چال‌ها می‌کنند. البته یک راه دیگر هم برای کاربران در نظر گرفته شده است که می‌توانند بدون زحمت‌‌ آیتم‌ها و کاراکترهای جدیدی را آزاد کنند و آن هم پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. همچنین این پرداخت‌ها شامل پوسته‌های جدیدی برای کاراکترهای اصلی بازی هم می‌شود که ظاهر جذاب‌تری پیدا می‌کنند. آخرین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، کاراکتر چهارم هر تیم است. در بازی اندروید Destiny Knights بازیکنان تیم‌های سه‌ نفره دارند، اما یک کاراکتر چهارم هم برای شما در نظر گرفته شده است. در واقع در طول مبارزات و اعمال ضربات مختلف، نوار کاراکتر چهارم پر می‌شود. با پر شدن این نوار می‌توانید از او استفاده کنید. به‌عبارتی کاراکتر چهارم تیم‌تان در نقش یک ضربه ویژه در بازی Destiny Knights ظاهر می‌شود. از این رو استراتژی مبارزه و استفاده به‌موقع از مهارت‌ها موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. در انتها بازی اندروید Destiny Knights به‌خوبی می‌تواند هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی و شرقی را به‌خود جذب کند که در کنار گیم‌پلی هیجان‌انگیز، طراحی‌های منحصربه‌فرد و میان‌پرده‌های دیدنی‌ای را شاهد هستیم.

دانلود بازی اندروید Destiny Knights 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده