// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Into the Abyss؛ ماجراجویی در سرزمینی ناشناخته

بازی موبایل Into the Abyss یک بازی ساید اسکرولینگ با طراحی پیکسلی است که ماجراجویی دخترکی در سرزمینی بی‌نام و نشان را روایت می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی دیگر از خانواده بازی‌های ساید اسکرولینگ رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد از طریق طراحی‌های پیکسلی و داستانی خیالی، مخاطبان بازی‌های موبایل را به‌خود جذب کند. بازی اندروید Into the Abyss، ساخته استودیو O3one Kinetics، یک بازی اکشن ماجراجویی و ساید اسکرولینگ در سبک پلتفرمر را هم در آن قرار داده است تا بازیکنان به‌چالش کشیده شوند. بازی موبایل Into the Abyss روایت‌گر داستان دخترکی است که در خواب و خیال خود سرزمینی ناشناخته را می‌بیند. حال متوجه می‌شود که این سرزمین او را فرا خوانده است و وارد ماجراجویی تازه و خطرناکی می‌شود. از این رو بازیکنان در نقش کاراکتر اصلی باید راز این سرزمین را کشف کنند.

بازی موبایل Into the Abyss

طراحی‌های محیط و روایت داستان Into the Abyss بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی بازی به‌حساب می‌آید

با شروع  بازی موبایل Into the Abyss وارد جهان بازی می‌شوید. هیچ بخش آموزشی‌ برای Into the Abyss در نظر گرفته نشده است، البته ساختار بازی به‌شکلی است که در ابتدا می‌توانید کارکرد بازی را یاد بگیرید. روی صفحه نمایش چهار دکمه برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. دو دکمه مجازی در سمت چپ صفحه نمایش برای هدایت دخترک داستان و یک دکمه در سمت راست برای پریدن و انجام سکو بازی‌های Into the Abyss که ترکیب این موارد شاید در ابتدا کمی شما را اذیت کند، اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد. آخرین دکمه هم در بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار دارد که نقشه‌ی بازی را نشان می‌دهد. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که در نقشه‌ی بازی یک مسیر اصلی برای بازیکنان قرار داده شده است و همچنین شاخه‌های فرعی مختلفی را مشاهده خواهید کرد. بازی فاقد سیستم ماموریت و راهنمای دقیق است، اما بازیکنان با دنبال کردن مسیر اصلی، می‌توانند خط داستانی را پیش ببرند. حال سوال اینجا است که مسیرهای فرعی چه مزیت‌هایی دارند؟ سازنده از چه مواردی برای ترغیب بازیکنان برای رفتن به این محیط‌ها استفاده کرده است؟ در واقع بعضی از محیط‌های فرعی، بخش‌هایی هستند که بازیکنان باید به آن‌جا بروند. برای مثال در ابتدای بازی یک مسیر فرعی را می‌بینید که اگر آن را نروید، نمی‌توانید سلاح بازی را به‌دست بیاورید. از این رو در محیط اصلی دچار مشکل می‌شوید، زیرا از بین بردن موانع از طریق سلاح کاراکتر بازی انجام می شود.

بازی موبایل Into the Abyss

همچنین دشمنان شما مورد دیگری است که برای کسب قدرت مجبور می‌شوید محیط‌های فرعی را کامل بگردید و چالش‌شان را به‌جان بخرید. چالش دیگری که سازنده به‌وجود آورده است، موانع بازی است. بعضی از موانع به‌شکلی طراحی شده‌اند که به‌راحتی آن‌ها را می‌بینید، اما بعضی دیگر آن‌چنان مشخص نیستند. به‌عبارتی برانگیختن حس کنجکاوی بازیکنان توسط سازنده موردی است که در بیشتر اوقات باعث کشته شدن‌شان می‌شود. در جریان بازی کردن و پیشروی در خط داستانی، مجسمه‌هایی را می‌بینید که می‌توانید در آنجا بازی را ذخیره کنید و با خیال راحت، مسیر را ادامه بدهید. طراحی پیکسلی بازی اندروید Into the Abyss مورد دیگری است که به‌جذابیت آن اضافه کرده است. مهم نیست که هوادار این دسته از بازی‌ها هستید یا خیر، نوع روایت داستانی و موسیقی‌ای که در Into the Abyss به‌کار گرفته شده است و ترکیب آن با گرافیک پیکسلی، به‌سادگی می‌تواند شما را به‌خود جذب کند.

دانلود بازی اندروید Into the Abyss 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده