// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر جدیدی از بازی World War Z منتشر شد

استودیو Saber Interactive و کمپانی Focus Home Interactive تصاویر جدیدی از بازی World War Z که در سال جاری عرضه خواهد شد، منتشر کرده‌اند.

سازندگان بازی World War Z یعنی استودیو Saber Interactive و کمپانی Focus Home Interactive از سال‌ها پیش مشغول ساخت این بازی و فراهم کردن زمینه انتشار در سال جاری هستند. با این وجود که در اواخر سال گذشته سیستم مورد‌نیاز این بازی اعلام شد، اما تاریخ دقیق انتشار آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و سازندگان تنها وعده داده‌اند که در هفته‌های آتی اخبار بازی از این بازی منتشر خواهد شد. با تمام این موارد علاقه‌مندان به بازی World War Z نباید چندان ناامید باشند؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تصاویر تازه‌ای از این بازی منتشر شده است. 

همانطور که انتظار می‌رود در تصاویر پر‌تعداد بازی World War Z شاهد هجوم دسته‌های مختلف از زامبی‌ها هستیم. در این بازی که در سبک تیر‌اندازی سوم شخص ساخته شده است و از گیم پلی سریع بهره می‌برد، بازیکنان در قالب یک تیم چهار نفره و با همکاری با یکدیگر به مبارزه با زامبی‌ها و ایجاد تله‌ها و سازه‌های دفاعی می‌پردازند. بازیکنان می‌توانند کاراکتر مورد‌نظر خود را از بین کلاس‌ها و شخصیت‌های متعدد بازی انتخاب کنند و داستان منحصر‌به‌فرد آن‌ها را در لوکیشن‌هایی همچون مسکو، اورشلیم و نیویورک تجربه کنند. این ویژگی در کنار امکان شخصی‌سازی اسلحه‌ها، وجود طیف گسترده‌ای از زامبی‌ها با ویژگی‌های مختلف و هماهنگی بین عملکرد بازیکنان و ظاهر شدن دشمنان و آیتم‌ها، تجربه‌ Co-op هیجان‌انگیزی را خلق می‌کند که ارزش تکرار بالایی دارد. تصاویر جدید بازی World War Z را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی World War Z

بازی World War Z

بازی World War Z

برای دریافت اطلاعات بیشتر از بازی World War Z که مواردی از جمله شخصیت‌ها، کلاس‌ها و اسلحه‌های بازی را شامل می‌شود و مشاهده دیگر تصاویر آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مذکور مراجعه کنید.

بازی World War Z در تاریخی که بعدا اعلام می‌شود روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی که از فیلمی با همین نام اقتباس شده است، در جریان رویداد The Game Awards 2017 معرفی شد. پیش از این اعلام شد که کمپانی AMD در ساخت این بازی با استودیو سازنده آن همکاری می‌کند. همچنین تریلری از آن به نمایش در آمد که حالت Horde را نشان می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده